  • 1. Data: 2005-09-16 23:03:39
    Temat: PayPal przyjecie wplaty
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Czesc
    Mozecie mi napisac jak to w koncu jest z przymowaniem wplat na polski
    PayPal?
    Na grupie mozna przeczytac (w tym watku np http://tinyurl.co.uk/jko2 ) ze
    ktos moze nam zaplacic PayPalem na polskie konto. Ktos mi probuje wyslac
    pieniadze ze Stanow i caly czas nie daje rady:
    "Currently PayPal accounts in Poland are only able to send payments.
    This recipient is not eligible to receive funds."
    To jak to jest? Kiedys dzialalo a teraz przestalo? Co do konta to
    upgredowalem do premier i nie pomoglo.
    Jesli nie ma mozliwosci to czy znacie sposob na wyslanie malych pieniedzy ze
    stanow do Polski?

    Dzieki
    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2005-09-17 07:00:50
    Temat: Re: PayPal przyjecie wplaty
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > upgredowalem do premier i nie pomoglo.
    > Jesli nie ma mozliwosci to czy znacie sposob na wyslanie malych pieniedzy
    nigdy PP nie umozliwial przesyl pieniedzy na nasze konto
    zainteresuj sie moneybookers.com lub poszukaj osoby mieszkajacej w Polsce
    ktora to oferuje