  • 1. Data: 2009-11-26 17:55:16
    Temat: PayPass w Multi
    Od: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl>

    No i w końcu MultiBank również wprowadził karty PayPass do swojej oferty:
    http://www.multibank.pl:80/co_nowego/promocje?_a=458
    48

  • 2. Data: 2009-11-26 18:46:14
    Temat: Re: PayPass w Multi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Stiwi pisze:
    > No i w końcu MultiBank również wprowadził karty PayPass do swojej oferty:
    > http://www.multibank.pl:80/co_nowego/promocje?_a=458
    48

    czyżby dla klientów AQ ww. nie były przewidziane?
    występują tylko do kont Ja, Jestem i My...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-11-26 19:04:45
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No i w końcu MultiBank również wprowadził karty PayPass do swojej oferty:
    > http://www.multibank.pl:80/co_nowego/promocje?_a=458
    48

    Fajna by byla KK Mastercard (zwrot oplaty za jedna transakcje miesiecznie)
    gdyby nie to, ze ma PayPassa:(

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2009-11-26 19:47:19
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    Czy wie już ktoś czy MC Debit jest embosowana (wypukła), czy tak jak w
    mbanku jest płaska?

    paul

  • 5. Data: 2009-11-26 20:14:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy wie już ktoś czy MC Debit jest embosowana (wypukła), czy tak jak w
    > mbanku jest płaska?
    >
    > paul

    stawiam na to, że jest płaska...tylko debetowa VC do konta AQ jest
    embosowana

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-11-26 20:56:19
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    > stawiam na to, że jest płaska...tylko debetowa VC do konta AQ jest
    > embosowana

    Mialem embesowana debetowa VC dla Multikonta Ja
    w czasach gdy jeszcze nie bylo procesora.
    Teraz dali jej procesor i nadal jest dostepna:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/visa_classic/

    Chociaz juz z tego nie korzystam.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2009-11-26 21:03:25
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

    > stawiam na to, że jest płaska...tylko debetowa VC do konta AQ jest
    > embosowana

    Miałem VC Multi do konta Jestem (do 26 roku życia) teraz do konta "My" i w obu
    przypadkach to karty
    wypukłe.

  • 8. Data: 2009-11-26 21:04:40
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    Ja w tej chwili mam VC dla konta ja embosowaną (wypukłą) z chipem.

    Dlatego pytam się czy MC Debit też jest wypukły.

    paul.

  • 9. Data: 2009-11-26 21:19:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hemidl$1a9j$1@opal.icpnet.pl

    48

    > czyżby dla klientów AQ ww. nie były przewidziane?
    > występują tylko do kont Ja, Jestem i My...

    A czy to naprawdę taka wielka strata?

  • 10. Data: 2009-11-26 21:36:48
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 26 Lis, 22:19, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "RobertS"news:hemidl$1a9j$1@opal.icpnet.pl

    > oferty:

    Lepiej sprawdzcię, czy wzorem mBanku Multibank nie zmienił Ogólnych
    Warunków Ubezpieczenia kart VISA i MasterCard.
    W mBanko z chrony ubezpieczeniowej od niedawna wyłączone są m.in:
    - nieuprawnione transakcje o łącznej kwocie nie przekraczającej 100
    złotych oraz
    - operacje dokonane przez nieuprawnioną osobę przy użyciu karty ze
    skopiowanymi danymi pochodzącymi z karty za pomocą specjalnych
    czytników (skimming).