  • 1. Data: 2005-09-13 17:20:33
    Temat: PayU, eCard i dane osób płącących kartą.
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    Hej!

    PayU zablokowało mojej żonie konto, twierdząc, że przy wpłacaniu pieniędzy
    kartą kredytowa posługiwała się cudzą kartą.
    Pomijając to, czy to rzeczywiście prawda (żona twierdzi, że nie), to oznacza
    to, że mają dostęp do danych podawanych w formularzu eCardu przy płaceniu.
    Jednocześnie na swojej stronie wielokrotnie zapierają się, że żadnego dostępu
    nie ma...
    Skoro oni mają do tego dostęp, to może i inne osoby/sklepy mogą to sobie
    sprawdzać...
    No, ładnie. Właśnie przestałem wierzyć w poufnośc danych przy płaceniu w sieci
    za pomocą formularzy eCardu...

    m23m

  • 2. Data: 2005-09-13 17:38:15
    Temat: Re: PayU, eCard i dane osób płącących kartą.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hej!

    > Jednocześnie na swojej stronie wielokrotnie zapierają się, że żadnego
    dostępu
    > nie ma...

    Pewnie nie maja. Ale jesli eCard stwierdzi, ze ma miejsce oszustwo, to
    pewnie powiadamia PayU, ze nastapila transakcja oszukancza.
    Czy z Policji juz przyszlo wezwanie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-13 19:55:25
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Pewnie nie maja. Ale jesli eCard stwierdzi, ze ma miejsce oszustwo, to
    > pewnie powiadamia PayU, ze nastapila transakcja oszukancza.
    > Czy z Policji juz przyszlo wezwanie?

    W każdym razie nic mi o tym nie wiadomo. :-)
    Swoją drogą, bardzo jestem ciekaw drugiego (tego oszukańczego) oblicza dr
    Jekyll/Mrs Hyde... to znaczy mojej żony. ;-)
    Ale nie będę drążył tematu, bo jeszcze za dużo się dowiem... ;-)

    m23m

  • 4. Data: 2005-09-13 20:01:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Swoją drogą, bardzo jestem ciekaw drugiego (tego oszukańczego)
    > oblicza dr Jekyll/Mrs Hyde... to znaczy mojej żony. ;-)
    > Ale nie będę drążył tematu, bo jeszcze za dużo się dowiem... ;-)

    Może próbowała płacić Twoją kartą :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-09-13 20:42:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Może próbowała płacić Twoją kartą :-)

    Niekoniecznie. Cos takiego moze miec miejsce gdy osoba, ktora placila, zlozy
    reklamacje zapominajac, ze sama dokonala tej transakcji. Ja bym zapytal czy
    przypadkiem nie skladala ostatnio reklamacji ;).

    Maciej

  • 6. Data: 2005-09-13 20:43:28
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Może próbowała płacić Twoją kartą :-)

    No popatrz, na to nie wpadłem. :-)
    Muszę przejrzeć wyciągi z ostatnich paru tygodni/miesięcy/lat... ;-)

    m23m