  • 1. Data: 2004-11-04 15:46:17
    Temat: Paypal - dlaczego ??????
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Co jest z naszym krajem nie tak, kiedyś napisałem do Paypala i dostałem
    odpowiedź, że nie które kraje nie sa obsługiwane z powodów
    legislacyjnych. Co jest takiego w polskim prawie, że paypal nie moze u
    nas działać, za to działa w wielu dziwnych krajach typu
    argentyna,ekwador, urugwaj, venezuela. Jezeli taki kraje mogą uzywac
    paypala a ja nie to gdzie tu logika?

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-04 16:02:01
    Temat: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jacek Maria Jackowski napisał(a):
> [...]
    > nas działać, za to działa w wielu dziwnych krajach typu
    > argentyna,ekwador, urugwaj, venezuela. Jezeli taki kraje mogą uzywac

    Może się boją że jak oszukają jakiegoś dresa to im wpadną do siedziby i
    rozwalą wszystko bejsbolami :P ??
    Poczytaj sobie w archiwum o PayPal...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-11-04 18:49:54
    Od: "DUX99" <d...@n...net>

    "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote in
    message news:cmdjne$96h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > logika?

    Może się boją że jak oszukają jakiegoś dresa to im wpadną do siedziby i

    Poczytaj sobie w rchiwum o praktykach "przedsiebiorczych' Polakow tudziez
    szczegolnie sasiadach ze wschodu, to bedziesz wiedzial dlaczego Polska i tym
    podobne kraje nie sa dopuszczone do Pay Pal.

  • 4. Data: 2004-11-04 18:56:44
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >Co jest z naszym krajem nie tak, kiedy? napisałem do Paypala i dostałem
    >odpowiedĽ, że nie które kraje nie sa obsługiwane z powodów
    >legislacyjnych. Co jest takiego w polskim prawie, że paypal nie moze u
    >nas działać, za to działa w wielu dziwnych krajach typu
    >argentyna,ekwador, urugwaj, venezuela. Jezeli taki kraje mog? uzywac
    >paypala a ja nie to gdzie tu logika?

    Napisali tak chyba na odczepnego. Jakos payu.pl u nas dziala
    bezproblemowo.

    Pzdr.
    Lack

  • 5. Data: 2004-11-04 19:03:12
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >Poczytaj sobie w rchiwum o praktykach "przedsiebiorczych' Polakow tudziez
    >szczegolnie sasiadach ze wschodu, to bedziesz wiedzial dlaczego Polska i tym
    >podobne kraje nie sa dopuszczone do Pay Pal.

    Ci bardziej "przedsiebiorczy" moga sobie przeciez zalozyc konto na
    adres w innym kraju i kozystac.
    Paypal to przeciez spolka ebaya, a poki ten nie stanie sie w polsce
    popularny to i paypala brak. Takie bledne kolo.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2004-11-04 19:17:28
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    DUX99 wrote:
    > Poczytaj sobie w rchiwum o praktykach "przedsiebiorczych' Polakow tudziez
    > szczegolnie sasiadach ze wschodu, to bedziesz wiedzial dlaczego Polska i tym
    > podobne kraje nie sa dopuszczone do Pay Pal.

    Lepsza jest Wenezuela, tam nie ma drobnych "przedsiębiorców" jak u nas,
    tam to jest pokaźny biznes, cała koka na swiecie idzie z tamtych stron -
    a przecież za kokę też trzeba jakos płacić to niech mają PayPala.

    JMJ

  • 7. Data: 2004-11-04 19:31:20
    Od: "DUX99" <d...@n...net>

    "Krzysiek Nowak" <l...@o...pl> wrote in message

    > Ci bardziej "przedsiebiorczy" moga sobie przeciez zalozyc konto na
    > adres w innym kraju i kozystac.
    > Paypal to przeciez spolka ebaya, a poki ten nie stanie sie w polsce
    > popularny to i paypala brak. Takie bledne kolo.

    I wlasnie tacy 'przydsiebiorczy' czytaj cwaniaczki pozniej tu pisza i
    przytaczaja jaki to Pay Pal jest bee, bo...zablokowal im konto....

  • 8. Data: 2004-11-04 21:23:15
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    Wenezuela to akurat ma jedne z większych złóż ropy na świecie - tak na
    marginesie całkiem

    a generalnie PayPal ma nas w nosie i to wiadomo nie od dzis - proponuję olać
    go - są inne metody - poczytaj archiwum grupy to znajdziesz

  • 9. Data: 2004-11-04 21:33:05
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Paweł wrote:
    > a generalnie PayPal ma nas w nosie i to wiadomo nie od dzis - proponuję olać
    > go - są inne metody - poczytaj archiwum grupy to znajdziesz

    Nie tak łatwo, jesli na ebayu sprzedajacy zastrzeze sobie płatność tylko
    przez PayPal a widziałem dziś zajefajnego gps'a za cenę o połowę
    mniejszą niż to co jest na allegro ale koleś zastrzegł, że tylko PayPal
    i tu juz nie poradzisz nic bo on bezgranicznie ufa PayPalowi i na nic
    inego sie nie zgodzi.

    JMJ

  • 10. Data: 2004-11-04 21:40:36
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Najgorsze to ze niektore aukcje musisz wygrac PayPalem.

    Patek