  • 1. Data: 2006-02-17 11:24:30
    Temat: Paypal i eM-Karta
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    Witam,

    Dostalem wczoraj eM-karte i chcialem dodac ja do Paypal-a.
    Niestety wypisuje mi paypal ze podalem zly numer kodu weryfikacji.
    Jest pokazane ze na odwrocie karty sa jakiej numery, no ale karte m-banku
    jest jednostronna. Czy ktos wie jak mozna dodac taka karte do Paypal-a.?

    Bede wdzieczny za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-17 11:35:46
    Temat: Re: Paypal i eM-Karta
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dt4bs7$8mp$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Tommy napisał(a):

> [...]
    > jest jednostronna. Czy ktos wie jak mozna dodac taka karte do Paypal-a.?

    kod CVV do karty dostarczany jest osobno - musisz poczekac na jeszcze jedna
    koperte.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-02-17 11:48:21
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > kod CVV do karty dostarczany jest osobno - musisz poczekac na jeszcze
    > jedna
    > koperte.

    Aha ok dzieki (-:

  • 4. Data: 2006-02-17 12:49:46
    Od: sobate <s...@s...pl>

    > kod CVV do karty dostarczany jest osobno - musisz poczekac na jeszcze jedna
    > koperte.

    Ostrożni jak profesor Bączyński.

  • 5. Data: 2006-02-17 13:23:18
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dt4gpk$cl0$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): sobate napisał(a):

    > Ostrożni jak profesor Bączyński.

    takie sa wymogi. najgorsze u mnie bylo to, ze karte poslali na adres
    zameldowania, a kod na adres do korespondencji...

    --
    cienislaw

  • 6. Data: 2006-02-17 14:15:38
    Od: sobate <s...@s...pl>

    Inteligo posyła kartę ze wszystkimi kodami razem.

  • 7. Data: 2006-02-17 18:00:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "sobate" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Inteligo posyła kartę ze wszystkimi kodami razem.

    Bo Inteligo ma karte rzeczywista a nie wirtualna.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 8. Data: 2006-02-17 18:18:27
    Od: sobate <s...@s...pl>

    Ale wysyłają pocztą polską nie poleconym i nie kurierem. Za kuriera każą
    płacić 30 zł.

  • 9. Data: 2006-02-17 19:15:43
    Od: Robek <r...@f...pl>

    Tommy napisał(a):

> [...]
    > jest jednostronna. Czy ktos wie jak mozna dodac taka karte do Paypal-a.?

    Jak bedziesz rejestowac karte to wrzuc na nia wczesniej ze 2 zl.
    Paypal robi blokade na 1,02 PLN wiec jak bedziesz mial ja pusta to nie
    uda Ci sie jej dodac.
    Jakos po miesiacu blokada oczywiscie znika

    pozdr
    Robek

  • 10. Data: 2006-02-20 18:10:49
    Od: "REMOV" <_...@m...ru>

    "Tommy" <t...@w...pl> napisał(a):

    > Aha ok dzieki (-:
    Tak na marginesie, kiedy już otrzymasz CVV2 i będziesz chciał go wpisać
    przy potwierdzaniu eKarty, to pamiętaj, aby wcześniej załadować ją
    _przynajmniej_ kilkoma złotymi (podobno 2 PLN wystarczą). W przeciwnym
    razie otrzymasz komunikat: "This credit card has been denied by the bank
    that issued your credit card. For details on why your card was denied,
    please contact your credit card issuer's customer service department
    (...)".

    Po prostu, przy sprawdzaniu czy karta rzeczywiście istnieje, Pay Pal od
    razu pobiera stosowną opłatę, bodaj 1 złotych 5 groszy, czy jakoś tak
    podobnie. I to przed tym drugim etapem weryfikacji (który chwilowo pozbawi
    Cię 1,5 EUR). Innymi słowy, polecam już na wstępie załadować na eKartę
    przynajmniej 10 PLN.

    REMOV