  • 1. Data: 2005-04-01 06:17:34
    Temat: Paypal w Polsce - oficjalnie od dziś.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Od dziś oficjalnie Polska obsługiwana przez Paypala:

    https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-a
    pproved-signup-countries-outside

    Dobra prima aprilis ... nie mogłem się powstrzymać :D

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2005-04-01 06:21:23
    Temat: Re: Paypal w Polsce - oficjalnie od dzi?.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > Od dziś oficjalnie Polska obsługiwana przez Paypala:

    To w ramach 1 kwietnia? ;_)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-01 07:19:37
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > To w ramach 1 kwietnia? ;_)

    Hu nołs ;-)
    Google o gmail'u też puścił parę 1 kwietnia i...

    Jacek

  • 4. Data: 2005-04-01 08:38:52
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Chcesz zaproszenie? http://isnoop.net/gmail/