  • 1. Data: 2008-07-04 21:41:58
    Temat: Paypass
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Dostałem tę kartę od BZWBK, chętnie bym sobie potestował płatności
    bezstykowe na terenie PL, czy ktoś spotkał się z terminalem obsługującym
    takie płatności gdzieś poza WAW i POZ? W Krakowie wiem, że będa te terminale
    w czasie Coke Live pod koniec wakacji. Może jednak ktoś się natknął na
    terminal stacjonarny gdzieś w nieoczekiwanym miejscu.

    marekz

  • 2. Data: 2008-07-05 07:47:40
    Temat: Re: Paypass
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > terminale w czasie Coke Live pod koniec wakacji. Może jednak ktoś się
    > natknął na terminal stacjonarny gdzieś w nieoczekiwanym miejscu.

    testowalem tylko w Poznaniu, aktualna lista jest na bzwbk.pl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-07 20:10:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 4 Jul 2008 23:41:58 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > w czasie Coke Live pod koniec wakacji. Może jednak ktoś się natknął na
    > terminal stacjonarny gdzieś w nieoczekiwanym miejscu.

    Testowałem w WAW, była promocja, że jak trzy razy zapłace to 20zł zwrócą i
    zwrócili...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 4. Data: 2008-07-07 21:43:52
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:g4tt77$9ui$1@inews.gazeta.pl...

    > Testowałem w WAW, była promocja, że jak trzy razy zapłace to 20zł zwrócą i
    > zwrócili...

    Heh, teraz już za darmo przysylają, tylko żeby dało się tego gdzieś użyć...

    marekz

  • 5. Data: 2008-07-08 16:35:34
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Testowałem w WAW, była promocja, że jak trzy razy zapłace to 20zł zwrócą i
    > zwrócili...

    mnie rowniez zwrocili, 3 x kanapka w maku i 20 zeta wrocilo na konto ;-)

    niestety punktow akceptujacych jak na lekarstwo...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-07-08 17:55:53
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 18:35:34 +0200, RobertS napisał(a):

    > niestety punktow akceptujacych jak na lekarstwo...

    podobno pod każdy terminal da się podczepić czytnik zbliżeniowy... tylko
    obawiam się, że sprzedawcom się nie opłaca, bo od każdej transakcji haracz
    do centrum rozliczeniowego płacą