  • 1. Data: 2003-05-06 14:35:11
    Temat: [PeKaO]...
    Od: s...@p...onet.pl

    Tylko w PKO BP SA. Dostęp do konta w całym kraju na dyspozycję ustną. 1700
    bankomatów. Superkonto bardzo jest atrakcyjne.
    A jeszcz lepiej konto elektroniczne Inteligo -bezpłatne, nr2 na rynku bankowym,
    korzystasz z sieci 1700 bankomatów PKO BP.
    pozdrawiam stach

  • 2. Data: 2003-05-06 20:17:19
    Temat: Re: [PeKaO]...
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > A jeszcz lepiej konto elektroniczne Inteligo -bezpłatne, nr2 na rynku
    > bankowym, korzystasz z sieci 1700 bankomatów PKO BP.

    Stachu - tutaj nie zasłużysz na premię ;) Mógłbyś się chociaż dowiedzieć do
    końca dla jakiego banku pracujesz :D PeKaO SA czy PKO BP SA ? Bo tytuł
    rozmija się z treścią.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-06 20:40:16
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Stachu - tutaj nie zasłużysz na premię ;) Mógłbyś się chociaż dowiedzieć
    do
    > końca dla jakiego banku pracujesz :D PeKaO SA czy PKO BP SA ? Bo tytuł
    > rozmija się z treścią.

    Stachu pewnie sie odnosil do posta "[Pekao SA] Miarka się przebrała
    (długie)", w ktorym Piotr Grzegorz Skowronski prosil o rade gdzie sie
    przeniesc z Pekao - do PKO BP SA czy do Kredyt Banku SA.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-05-06 20:47:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Kazimierz wrote:

    > Stachu pewnie sie odnosil do posta "[Pekao SA] Miarka się przebrała
    > (długie)", w ktorym Piotr Grzegorz Skowronski prosil o rade gdzie sie
    > przeniesc z Pekao - do PKO BP SA czy do Kredyt Banku SA.

    Tylko wyciął resztę (po PeKaO) i tak jakoś śmiesznie wyszło, że pod PeKaO
    nachalnie reklamuje PKO BP ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-05-07 12:58:44
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Kazimierz wrote:
> [...]

    I nadal niestety nie wiem co wybrać. A ponieważ nie dostałem opinii
    użytkowników, postanowiłem porównać na zimno. I tu zaczęły się kłopoty:
    Tabela opłat na stronie KB SA ma znaki "?" zamiast polskich fontów (to
    chyba nie po mojej stronie problem, bo nigdy się taki nie zdarzał;
    zmiana kodowania w IE też nie pomaga).
    Strona PKO BP w ogóle nie chciała się otwierać, a jak już się otworzyła
    to pod linkiem "Superkonto" zgłosił mi się komunikat "Akcja anulowana" i
    biały ekran.

    Nie ma lekko :((

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-05-11 18:48:06
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
> [...]

    ...postanowiłem założyć konta w obu bankach. Przez klika miesięcy
    pociągnę oba, a potem zdecyduję. Pal diabli te kilka PLN opłat za
    prowadzenie, ważniejszy jest komfort psychiczny że działa toto jak
    powinno.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl