  • 1. Data: 2003-08-01 08:39:32
    Temat: Pekao S.A. - zamknięcie konta?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam!

    Chcę zamknąć konto firmowe w OE Pekao S.A. Zadałem pytanie przez pocztę
    dostępną po zalogowaniu na konto i dostałem odpowiedź, że "dyspozycję
    dotyczącą zamknięcia rachunku należy przesłać w poczcie wewnętrznej".
    O co im chodzi? Mam wysłać list jeszcze raz, tym razem wnosząc o zamknięcie
    konta czy jak? Co to jest ta "poczta wewnętrzna"?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2003-08-01 10:44:57
    Temat: Re: Pekao S.A. - zamknięcie konta?
    Od: "Tomek" <news@_no_spam_elektronika.lublin.pl>

> [...]
    zamknięcie
    > konta czy jak? Co to jest ta "poczta wewnętrzna"?

    Poczta wewnętrzna to ta poczta co masz ją po zalogowaniu się do konta
    Musisz im wysłać tą pocztą dyspozycję zamknięcia rachunku.
    Zabawki (karty i token) zdajesz jednostce pośredniczącej.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-01 18:23:42
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    W dniu 2003-08-01 10:39, Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    >O co im chodzi? Mam wysłać list jeszcze raz, tym razem wnosząc o zamknięcie
    >konta czy jak? Co to jest ta "poczta wewnętrzna"?

    W zakładce dyspozycje jest "Dyspozycja zamknięcia rachunku" czy tak
    jakoś. Wiem bo sam skorzystałem z tej dyspozycji ;-)

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.