  • 1. Data: 2010-04-07 22:38:54
    Temat: Pekao SA a SORBNET
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Gdzie znajdę aktualną listę uczestników systemu SORBNET? U źródła, tj.
    na http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/systemplatniczy/sorbn
    et/sorbnet.html
    znalazłem tylko jakąś starą ulotkę ze stanem na luty 2006.

    Czy możliwe jest, że Pekao SA nie uczestniczy w SORBNET? Czy w związku z
    tym wszystkie przelewy, nawet powyżej 1 mln zł idą Elixirem? Jak to się
    ma do prawa bankowego -- czyż nie ma wymogu wysyłania w ten sposób kwot
    powyżej wartości progowej (pomijając ZUS itp.)?

    Pani która mnie ostatnio obsługiwała w Pekao musiałem wytłumaczyć co to
    takiego ten SORBNET -- chyba mi nie uwierzyła. Jej koleżanka też nigdy o
    tym nie słyszła...
    Przejrzałem stronę www Pekao SA i cenniki kont -- nigdzie nie pada nazwa
    SORBNET.

    Więc jak to jest z tym SORBNETem w Pekao?

  • 2. Data: 2010-04-07 22:51:30
    Temat: Re: Pekao SA a SORBNET
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Więc jak to jest z tym SORBNETem w Pekao?

    Informacja z listopada 2005 roku:

    "Wprowadzony właśnie system bankowości internetowej PekaoBIZNES24 pozwoli
    korzystającym z niego klientom m.in. na:
    [...]
    korzystanie z przelewów systemu SORBNET nawet przy kwotach mniejszych niż 1
    000 000 PLN oraz możliwość wysyłania przelewów pilnych"

    http://media.pekao.com.pl/notatka_46116.html