  • 1. Data: 2009-07-09 18:52:24
    Temat: Pekao SA - "nowa platforma" obsługi kart
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Witam,
    Bank Pekao SA wprowadza "nową platformę" do obsługi kart kredytowych i
    obciążeniowych, co wiąże się z wymianą kart na nowe. Po takiej wymianie
    przestałem widzieć historię transakcji kartą w Pekao24 - system podaje
    tylko sumę i limit. Czy u Was też tak jest?
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 2. Data: 2009-07-09 19:13:03
    Temat: Re: Pekao SA - "nowa platforma" obsługi kart
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bartłomiej Zieliński wrote:
> [...]
    > przestałem widzieć historię transakcji kartą w Pekao24 - system podaje
    > tylko sumę i limit. Czy u Was też tak jest?

    Jeśli chodzi o obciążeniowe to nie widzę żadnych zmian.

  • 3. Data: 2009-07-10 04:23:56
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik witek napisał:
    > Jeśli chodzi o obciążeniowe to nie widzę żadnych zmian.

    Dzięki,
    Powiadają, że czasem trzeba coś zaocznie op*yć - dziś historia
    transakcji już jest :-) Być może więcej czasu potrzeba żeby transakcje
    pokazały się w systemie...

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *