  • 1. Data: 2005-09-08 06:15:02
    Temat: Pekao SA wpłata gotówkowa
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W piątek o godzinie 17.55 wpłacę gotówką w oddziale Pekao SA większą
    kwotę na rachunek pewnej firmy prowadzony w innym oddziale tego samego
    banku.
    1. Czy wpłata zostanie zaksięgowana z datą
    a. piątkową
    b. poniedziałkową
    2. Firma ma jakiś dostęp do swojego rachunku przez internet. Czy wpłatę
    tę będzie widzieć
    a. w piątek
    b. w sobotę
    c. w poniedziałek.

  • 2. Data: 2005-09-08 07:50:51
    Temat: Re: Pekao SA wpłata gotówkowa
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    To i ja sie podlacze przy okazji zamiast zakladac nowy temat. Czy posiadajac
    karte IKM Pekao SA, czyli ta karte identyfikacyjna, moge takze dokonac
    wplaty bezprowizyjnej w kazdym oddziale banku (takze w tym, w ktorym nie
    zakladalem rachunku) ? Skoro juz wszystkie placowki obsluguja Pekao24, to
    rozumiem, ze wplata bedzie widziana natychmiast?

    Pytam poniewaz Pekao pisze na swojej stronie o mozliwosci uzyskania
    informacji o saldzie oraz wyplaty z kazdego oddzialu banku, nie piszac nic o
    wplatach.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 3. Data: 2005-09-08 08:37:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > banku.
    > 1. Czy wpłata zostanie zaksięgowana z datą

    Tak.

    > b. poniedziałkową
    > 2. Firma ma jakiś dostęp do swojego rachunku przez internet. Czy wpłatę
    > tę będzie widzieć
    > a. w piątek

    Tak.

    > b. w sobotę
    > c. w poniedziałek.

    P.S. Wszystko dotyczy konta prywatnego, a nie firmowego. Ale może jest tak
    samo?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2005-09-08 11:40:41
    Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl>

    Stiwi wrote:
> [...]

    Tak.

    > Skoro juz wszystkie placowki obsluguja Pekao24, to rozumiem, ze wplata

    Kasia