  • 1. Data: 2004-04-01 23:11:06
    Temat: Pekao - czy ktos wie czy to prawda?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Czy to tylko 1 kwietnia - czy Pekao SA podwyzsza oplaty za przyznanie,
    prolongowanie lub zmiane wysokosci kredytu w rachunku?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-01 23:38:16
    Temat: Re: Pekao - czy ktos wie czy to prawda?
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c4i7l2$5qt$1@news.onet.pl...
> [...]
    > prolongowanie lub zmiane wysokosci kredytu w rachunku?
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:

    Nie miałem zawiadomienia ani nie widziałem informacji na ich stronach czy
    "e-koncie", ale to Pekao SA i wszystkiego można się po nich spodziewać.
    Nawet kiepskiego poczucia humoru.

  • 3. Data: 2004-04-01 23:55:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    'Amra' napisał:
    > Czy to tylko 1 kwietnia - czy Pekao SA podwyzsza oplaty za przyznanie,
    > prolongowanie lub zmiane wysokosci kredytu w rachunku?

    To prawda. Niestety. Było 60 złotych a teraz będzie 100 zł za
    ustanowienie kredytu w koncie.

    K.

  • 4. Data: 2004-04-02 06:39:40
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Czy to tylko 1 kwietnia - czy Pekao SA podwyzsza oplaty za przyznanie,
    > prolongowanie lub zmiane wysokosci kredytu w rachunku?

    ROTFL !!! Teraz juz wiem jak chcą sprzedawac te swoje badziewne KK.
    Buehehehe

  • 5. Data: 2004-04-02 06:47:28
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Czy to tylko 1 kwietnia - czy Pekao SA podwyzsza oplaty za przyznanie,
    > prolongowanie lub zmiane wysokosci kredytu w rachunku?

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni3.xml?/sid=33/la
    ng=PL/201151-121826-17444
    oprocentowanie nominalne: 18,25%
    prowizja: 1,8% min 100 zł

    muszę powiedzieć, że poczucia humoru to im nie brakuje ;)