  • 1. Data: 2009-12-13 21:48:27
    Temat: Eurobank-dziś nie pracuje?
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działają... ???

  • 2. Data: 2009-12-13 22:18:04
    Temat: Re: Eurobank-dziś nie pracuje?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "PM" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...
    > Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działają...
    > ???

    U mnie to samo. Kapitalizacji brak.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-12-13 22:18:20
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2009-12-13 22:48, PM pisze:
    > Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działają... ???

    Przelewów dzisiaj nie robiłem, ale odsetki na oszczędnościowych mam.

  • 4. Data: 2009-12-14 06:39:53
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działają...
    > ???

    Kliknij jeszcze raz, to się może uaktualni.

  • 5. Data: 2009-12-14 08:05:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 22:48:27 +0100, PM napisał(a):

    > Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działają... ???

    U mnie działa, kapitalizacja jest. Co prawda saldo było niezgodne, bo
    zeszła jedna blokada a nie było jej jeszcze w historii, ale po wykonaniu
    małego testowego przelewu z KO na RO wszystko się wyrównało i brakująca
    transakcja pojawiła się w historii.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-12-14 09:10:30
    Temat: Re: Eurobank - po 12 miesiacach nie pracuje?
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Jak w tym banku odnaleźć transakcję starszą niż 12 miesięcy?

  • 7. Data: 2009-12-14 09:15:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 10:10:30 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jak w tym banku odnaleźć transakcję starszą niż 12 miesięcy?

    Wprowadź "data księgowania od ... do ...".

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-12-14 15:40:53
    Temat: Pekao - po 2 miesiacach nie pracuje
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-14 10:15, Robert Kois wrote:

    > Wprowadź "data księgowania od ... do ...".

    Ha ha! Przypomniał mi się Pekao ze swoim dostępem internetowym, w którym
    historia obejmowała tylko 2 miesiące wstecz i nie było można (nawet
    wprowadzając datę) zobaczyć starszych operacji. Np. w lipcu komunikat:
    "Historia dostępna od 01/05/09". :)

  • 9. Data: 2009-12-17 11:40:27
    Temat: Re: Eurobank-dziśsię zacina?
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    > Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działają...   ???
    na jednym rachunku,na innym wszystko OK
    przelew zlecony dziś z KO na ON-LINE figuruje jako "oczekujący"

  • 10. Data: 2009-12-17 12:55:27
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 13 Gru, 22:48, "PM" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Brak kapitalizacji dziennej,tudzie przelewy wewn trzne nie dzia aj ...   ???

    Fakt - coś się dziś zacina.
    Rano zrobiłem przelew wewn. - odświeżyło się po 12 i dopiero wtedy
    mogłem odpalić zewnętrzny :|
    Oby wróciło do normy!
    --
    pozdr.