  • 1. Data: 2003-04-30 07:22:02
    Temat: Pekao24 - nr tel. do PekaoSMS - po co to ???
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Rozmawialem juz z kilkoma konsultantami na lini 0800-380-380
    i zaden/zadna nie potrafil mi wytlumaczyc do czego naprawde
    sluzy fukcja "Zmiana numeru telefonu do PekaoSMS"....
    (mozna to sobie zmieniac na stronie www).

    No bo..... przeciez nie istnieje cos takiego jak nr tel. do PekaoSMS
    skoro WSZYSTKO co mozna robic SMS-ami (wlacznie,o zgrozo,
    ze zmiana PIN-a) - mozna zrobic z DOWOLNEGO telefonu
    komorkowego!!!
    Np. prosba o saldo mojego konta, wyslana SMS-em z komorki
    mojego kumpla, przyjdzie SMS-em na komorke kumpla.

    Moze ktos z Was sie orientuje po co wiec jest
    ustalony z gory (i mozliwy do zmiany) "numeru telefonu do PekaoSMS"?

    Z infolinii otrzymalem jak na razie 4 sprzeczne odpowiedzi:

    1. to nie jest po nic, ten numer to tylko dodatkowa informacja
    w razie potrzeby rozszerzonej identyfikacji klienta,
    czyli podobnie jak adres e-mail (wprowadzony na wniosku),
    ktory nie sluzy do wysylania e-maili, a tylko do potwierdzania
    danych.

    2. bedzie to mialo sens w przyszlosci, i bedzie dotyczylo
    uslugi WAP

    3. SMS-y spersonalizowane (o wczesniej ustalonej tresci)
    moga przychodzic tylko na ustalony nr komorki,
    i tylko z tej komorki moze byc prosba o taki SMS wyslana
    (z kodem 99)

    4. SMS-y spersonalizowane (o wczesniej ustalonej tresci)
    moga przychodzic tylko na ustalony nr komorki,
    niezaleznie od tego z jakiej komorki prosba o taki SMS
    zostala wyslana (z kodem 99).

    Chyba sobie na wszelki wypadek zablokuje kanal SMS :-/

    Pozdrawiam,

    latet