  • 1. Data: 2010-09-17 17:00:05
    Temat: Pierdel fatsa
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://maps.google.co.uk/maps?ll=53.337049,15.001033
    &z=17&t=h&hl=en-GB

    Wzruszajaca wirtualna podroz jw.
    Tam wlasnie, w wieziennym obozie dla zolnierzy Wojtka Jaruzelskiego
    spedzilem ciekawe
    miesiace Styczen-Sierpien 1969r, poklosie tzw Wydarzen marcowych 1968r,
    poznalem Jasia Rulewskiego
    -dzis senatora
    oraz polskiego Izraelite Karola Storcha.
    W trojke sobie tam jedlismy i dyskutowalismy. Janka kryminalni
    nienawidzili i probowali pozniej na niego
    dokonac zamachu. Mieli mu za zle, ze mial byc rzekomo cwelem. Co dziwne
    bo facet wyprodukowal
    pozniej ku chwale ojczyzny cala gromade bekartow i na pewno takich
    tendencji nie zdradzal.
    Na obrazku widac baraki jak za moich czasow, widac doskonale swiniarnie,
    ktora opisalem pozniej
    w opowiadaniu typu faction pt Frajerska dola. Wszystko jak kiedys- co
    jedynie mury wiezienne wyrosly
    zamiast poniemieckich drutow. Widac ze wiezienia niczym katedry,
    pozostaja wieczne i Stargard Szczecinski
    do dzis spelnia dla obecnego rezymu Tuska swoja uzytkowa role.

    fatso

  • 2. Data: 2010-09-17 19:40:41
    Temat: Re: Pierdel fatsa
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Widac ze wiezienia niczym katedry, pozostaja wieczne i Stargard
    > Szczecinski
    > do dzis spelnia dla obecnego rezymu Tuska swoja uzytkowa role.

    No to za co cie przymkneli -przyznaj sie - drogi Fatso ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-09-18 03:21:02
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > No to za co cie przymkneli -przyznaj sie - drogi Fatso ?.

    za niewinnosc- czesto w tamtych czasach sie zdarzalo

  • 4. Data: 2010-09-18 12:43:11
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > za niewinnosc- czesto w tamtych czasach sie zdarzalo

    No ale co, w jakiejś manifestacji uczestniczyłeś i cię przydybali, czy
    jak ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-09-18 14:07:53
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > No ale co, w jakiejś manifestacji uczestniczyłeś i cię przydybali, czy
> [...]
    Mialem 21 lat i bylem podchorazym WAM.
    Oficjalnie wyrzucili mnie za przemowe na zebraniu organizacji partyjnej,
    nieoficjalnie i oni i ja wiedzielismy za co naprawde.
    (mialem swoja mala konspiracje na 3 roku, napedzilismy towarzyszom
    stracha). No i won w kamasze na 2 lata, do karnej
    kompanii. Zamiast grzecznie wykonac rozkaz to ja wybralem sie do braci
    Czechoslowakow, bic sie tam za nich pko Polaczkom
    w Brygadzie Miedzynarodowej. Chuje, wydali mnie w kajdankach Polsce. No
    ale dostalem za to sowite odszkodowanie: sam
    Prez.Havel dal mi swoja ksiazke z dedykacja. Prez.Walesa kazal mnie
    zrehabititowac na tej juz martwej dzis uczelni a z wiezienia jestem
    dumny, nie potrzebuje niczego za ciekawe 15 mies tam spedzone. Wyszedlem
    na amnestie w sierpniu 1969 bo jak sie wszystkich
    zdolnych do myslenia pozamyka to kto bedzie wtedy cos w tym kraju robil?
    Nawet Gomulka to wiedzial.

  • 6. Data: 2010-09-18 14:23:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Chuje, wydali mnie w kajdankach Polsce.

    Czesi ?.

    P.S. ( i co to za brygada Miedzynarodowa - nigdy o czymś taki nie
    słyszałem)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-09-18 19:51:20
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Czesi ?.
    >
    > P.S. ( i co to za brygada Miedzynarodowa - nigdy o czymś taki nie
> [...]

    Zdradliwe Pepiki.
    Zadnej Brygady Miedzynarodowej nie bylo ale ja bylem przesiakniety
    duchem innej epoki.
    Stryjaszek(ten co uciekl z Hrabina do Argentyny przed wojna), kolegowal
    sie z zydo-komuchami
    hiszpanskimi, z Brygad Miedzynarodowych z czasow wojny domowej czy cos
    okolo tego.
    tak wiec mialem nadzieje, ze cos takiego sie tworzy .Rzeczywistosc byla
    inna, jak dzis wiemy.
    Polacy kopniakami pedzili czeskich oficerow do sowieckiej komendy- sam
    to slyszalem z ust
    kopiacych, pozniejszych kolesiow wieziennych w Stargardzie Szczec. bo
    sie nakradli.

    Hr Mendewesz zapoznal mnie przed laty z 90-letnim Zydem polskim, wlasnie
    takim Brygadzista.
    Dziadyga napisal wspaniala ksiazke o swoich przygodach, wydal wlasnym
    sumptem w Anglii.
    Namawiam Pana Hrabiego by dal egzemplarz na scenariusz filmowy.

    Od jutra wieczorem bede nadawal juz z W-wy bo lece do Mondrusi jako
    czlowiek bezdomny.
    Doemk nieopodal palacu krolewskiego sprzedany (4x drozej niz go kupilem
    przed 21 laty).
    Bede sie czepial zoninej klamki do chwili gdy moj nowy domek w
    malowniczym Peak District
    przejdzie na moja wlasnosc. Wtedy zrobimy tam ekologiczne cuda: 2
    rurkowe kolektory
    sloneczne juz mam, bedzie pompa cieplna powietrzna o mocy 19 kw. A jak
    sie rozpedze to moze
    i maly wiatraczek generujacy kilowat pradu.
    Planuje kupic sobie koze, zyc jak Scypio Africanus, doic koze i sery
    kozie krecic. No i filozofowac.

  • 8. Data: 2010-09-18 20:37:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Doemk nieopodal palacu krolewskiego sprzedany (4x drozej niz go kupilem
    > przed 21 laty).
    Liczysz w funtach czy w złocie?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-09-19 02:22:22
    Od: fatso <f...@n...com>

    marfi wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Liczysz w funtach czy w złocie?

    w zlocie to byloby chyba cos ok 14 x zysk jesli przyjac, ze cena zlota
    przez dlugie lata utrzymywala sie ok ?236 za uncje troy
    przy cenie ?815 dzisiaj.
    ja jednak licze prosto i po prostacku: Sprzedalem za x, odejmuje od
    tego y(sume jaka jestem winien Zydom co mi kiedys szmal
    na domek pozyczyli). Wynik dziele przez lat 20, jakie w nim przezylem.
    Wychodzi mi, ze domek zarabial co roku dla mnie ok 5.5 tys funtow,
    ok 20 tys zlotych. Zwrot z inwestycji ok 8 % rocznie+ bonus, ze ja sam
    nie musialem w tym czasie mieszkac pod mostem. Niezle.
    No i widac z pow.przykladu, ze inwestycja w cegly na Wyspach moze byc
    nader intratna. Wiedza o tym potomkowie II Wielkiej Emigracji,
    ci co pochowali rodzicow zyjacych w czasach powojennych na Acton, Ealing
    i lepszych dzielnicach Birmingham i Edynburga. Kaskada bogactwa,
    ktora sie przetoczyla przez Wyspy w swoim czasie, nie ominela i tych
    dzieci Polakow. Wystarczylo miec zapobiegliwych rodzicow co odejmujac
    sobie piwa od ust, zakupili po wojnie mieszkania i domki, czesto za
    smiesznie niska dzisiaj cene.