-
1. Data: 2007-07-18 19:03:21
Temat: Pismo reklamacyje do Inteligo.
Od: dooh <d...@w...pl>
Witam.
Jest taki oto problem. Bankomat PKO BP po włożeniu karty z PKO Inteligo
poprosił o PIN i po wybraniu kwoty 200 zł wypluł karte bez gotówki. Konto
zostało obciążone na te 200 zł. Człowiek z BOK inteligo kazął wypełnić
taki oto druk:
http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekla
macja_visa.pdf
Z tym że wśród opcji do zaznaczania nie ma przypadku nie wydania pieniędzy
z bankomatu (lub jest jakoś pokrętnie zakamuflowany). Najbardziej pasuje
chyba pukt 1 ale mam wątpliwości. Czy ktos moze potwierdzić ?
Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
sobą ?
Pozdrawiam i prosże o odpowiedź.
--
[ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
[ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://duh.ovh.org ]
-
2. Data: 2007-07-18 20:41:46
Temat: Re: Pismo reklamacyje do Inteligo.
Od: "Marcin" <h...@o...pl>
> Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
> udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
> sobą ?
Inteligo nie jest samoistym tworem, radziłbym udać się do placówki PKO bo na
infolini Inteligo to prędzej panienkę sobie załatwisz jak coś pożytecznego
;) Miałem podobną sytuację, poszedłem z wydrukiem z bankomatu do banku PKO i
po 10min dostałem kasę w okienku, nawet 2x za drugim razem bankomat wypluł
połowę banknoty 50zł ;)
Pozdr
-
3. Data: 2007-07-19 05:15:56
Temat: Re: Pismo reklamacyje do Inteligo.
Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>
Marcin <h...@o...pl> napisał(a):
> > Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
> > udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
> > sobą ?
To ten sam bank
Do placowki to bym raczej polecial "z twarzą, na gorąco", choc placowki nie
obsluguja bankomatow - maja do tego firme, Ale zawsze siakas karteczka,
ktory oddszial sie "opiekuje" wisi. Teraz to juz raczej papiery do Inteligo
> Inteligo nie jest samoistym tworem, radziłbym udać się do placówki
> PKO bo na
Inteligo JEST samoistnym tworem choc ma tego samego wlasciciela.
> infolini Inteligo to prędzej panienkę sobie załatwisz jak coś pożytecznego
> ;) Miałem podobną sytuację, poszedłem z wydrukiem z bankomatu do banku
>PKO i
> po 10min dostałem kasę w okienku, nawet 2x za drugim razem bankomat wypluł
> połowę banknoty 50zł ;)
Jakies bajki...albo wyjatkowy zbieg okolicznosci.
Slawek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2007-07-19 05:19:53
Temat: Re: Pismo reklamacyje do Inteligo.
Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>
dooh <d...@w...pl> napisał(a):
> Witam.
> Jest taki oto problem. Bankomat PKO BP po włożeniu karty z PKO Inteligo
> poprosił o PIN i po wybraniu kwoty 200 zł wypluł karte bez gotówki. Konto
> zostało obciążone na te 200 zł. Człowiek z BOK inteligo kazął wypełnić
> taki oto druk:
>
> http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekla
macja_visa.pdf
>
> Z tym że wśród opcji do zaznaczania nie ma przypadku nie wydania pieniędzy
> z bankomatu (lub jest jakoś pokrętnie zakamuflowany). Najbardziej pasuje
> chyba pukt 1 ale mam wątpliwości. Czy ktos moze potwierdzić ?
Zgaduję ze raczej "kwota dokonanej transakcji wynosi 0,00 a nie 200,00"
W punkcie 1 bys sie wypieral ze byles przy bankomacie i naciskales
klawisze...
Slawek
>
> Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
> udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
> sobą ?
>
> Pozdrawiam i prosże o odpowiedź.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/