  • 1. Data: 2008-10-16 11:44:31
    Temat: Płacenie podczas wyjazdu zagranicznego
    Od: "XXX" <X...@Z...eu>

    Witam!

    Wybieram się zagranicę i chcę się zabezpieczyć
    przed ewentualnymi kłopotami.
    Moje obawy związane są z moim doświadczeniem
    z płaceniem kartą Visa w Barcelonie i w Nowym Jorku.
    W obu przypadkach karta się nie czytała, pomimo,
    że na przykład w Nowym Jorku, czytała się po chwili
    przy płaceniu za dostęp do terminala internetowego,
    który znajdował się w tej samej sali co recepcja.
    W obu przypadkach skończyło się na płaceniu gotówką.
    Dla ścisłości dodam, że w tych dwóch przypadkach
    fizycznie były to różne karty, bo miało to miejsce
    w różnych latach.
    Oczywiście na koncie była wystarczająca ilość pieniędzy.
    Tym razem jednak nie chcę zabierać tyle gotówki,
    stąd moje pytanie - jak można się zabezpieczyć przed
    takimi przypadkami?
    Bardzo proszę o Państwa rady w tym względzie.