  • 1. Data: 2024-06-19 23:26:06
    Temat: Płatności pasywną obraczką NFC
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witajcie

    Od 2 tygodni realizuje płatności za pomocą ceramicznej obrączki ;)
    Jeśli ktoś ma/używa kartę Curve to wystarczy skojarzyć ją z obrączką
    zczytaną przez NFC w telefonie, następnie wpisać dane karty w apce
    Twinn, a później wygenerowany i przesłany kod przez Curve

    Działa to pasywnie i bezproblemowo, ale niestety trzeba "wybulić" ok 60
    funtów za obrączkę (zamawiamy podając rozmiar palucha)

    IMO fajny gadget i póki co wywołuje uśmiech akceptantów
    gdy mówię że płacę kartą, a przykładam pustą łapkę do terminala ;)

    https://twinn.me/products/ceramic-payment-ring-black

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2024-06-20 02:52:51
    Temat: Re: Płatności pasywną obraczką NFC
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 23:26, Waldek pisze:
> [...]
    >
    > IMO fajny gadget i póki co wywołuje uśmiech akceptantów
    > gdy mówię że płacę kartą, a przykładam pustą łapkę do terminala ;)

    Ciekawy gadżet dla gejów pewnie byłby.

    Zamiast w tym chodzić, wygodniej przyłożyć do terminala kartę płatniczą.

    --
    animka

  • 3. Data: 2024-06-20 03:17:18
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-06-20 o 02:52, Animka pisze:

    > Ciekawy gadżet dla gejów pewnie byłby.

    Komentarz godny animki ;P
    - masz obrączkę, jesteś gejem :D

  • 4. Data: 2024-06-20 10:04:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 19.06.2024 o 23:26, Waldek pisze:
    > Od 2 tygodni realizuje płatności za pomocą ceramicznej obrączki

    Ile razy dziennie jej używasz?

  • 5. Data: 2024-06-20 10:35:58
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-06-20 o 10:04, _Master_ pisze:

    > Ile razy dziennie jej używasz?

    Bywa że ani raz, ale jak robię zakupy spożywki do domu to kilka.
    Ostatnio intensywnie używałem na wczasach
    /żarcie w knajpach, kawa, lody, bilety itp/

    Nie różni się to właściwie niczym od płacenia kartą,
    tyle że nie trzeba grzebać po kieszeniach, portfelu
    czy ryzykować upadkiem telefonu

    Pozdawiam

  • 6. Data: 2024-06-20 11:12:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 10:35, Waldek pisze:
    > czy ryzykować upadkiem telefonu

    Faktycznie taki upadek może kosztować.

    A jaki masz ten telefon?

  • 7. Data: 2024-06-20 16:16:37
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 cze 2024 o 23:26, Waldek pisze:

    > Działa to pasywnie i bezproblemowo, ale niestety
    > trzeba "wybulić" ok 60 funtów za obrączkę

    Koszt zegarka z NFC?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 8. Data: 2024-06-20 17:42:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 20.06.2024 o 03:17, Waldek pisze:

    > Komentarz godny animki ;P
    > - masz obrączkę, jesteś gejem :D

    Ale to nie złota tylko czarna z jakiegoś porcelitu.

    --
    animka

  • 9. Data: 2024-06-20 18:10:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 17:42, Animka pisze:
    > Ale to nie złota tylko czarna z jakiegoś porcelitu.

    Skąd wiesz że geje takie noszą? ;-)

  • 10. Data: 2024-06-20 19:41:39

    Wed, 19 Jun 2024 23:26:06 +0200, w <v4vidd$25fdt$1@dont-email.me>, Waldek
    <m...@n...dam> napisał(-a):

    > Działa to pasywnie i bezproblemowo, ale niestety trzeba "wybulić" ok 60
    > funtów za obrączkę (zamawiamy podając rozmiar palucha)

    Lepiej kupić opaskę/zegarek. Ma więcej funkcjonalności.