  • 1. Data: 2003-01-15 23:44:57
    Temat: Plus + Multibank - polecenie zaplaty
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Hej,

    Jakies 2 miesiace temu wyslalem zlecenie obciazania
    mojego konta w ramach polecenia zaplaty.

    Ostatnie dwa rachunki dostalem "puste", podobnie
    potwierdzili w BOKu - ale kasa nie schodzi z konta,
    a w systemie Multibanku nie ma zadnego wpisu.

    Narazie sie nie upominam za bardzo, bo chetnie bym
    troche odwlekl moment zaplaty, ale zastanawiam sie,
    czy to jest normalna sytuacja, czy cos sie z systemem
    stalo...

    Kal

  • 2. Data: 2003-01-16 07:58:00
    Temat: Odp: Plus + Multibank - polecenie zaplaty
    Od: "E.Hetnał" <e...@o...pl>

    Mam tą samą sytuację z tym , że dotyczy PLUSA i ING BSK.
    Na ostatniej fakturze nie pobrana płatność została opisana jako " brak
    autoryzacji ".
    i zaległości zsumowane do pobrania w tym miesiącu,
    Myślę więc , że problem dotyczy PLUSA , a nie banku i sami go rozwiążą.

    pozdr.

    eha

    ---