  • 1. Data: 2013-08-07 15:20:20
    Temat: Poczciwy Meritek
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Wyplacił 7 dyszek za polecenie
    - szkoda ze akcja tak szybko sie skonczyla ;)

  • 2. Data: 2013-08-07 21:03:12
    Temat: Re: Poczciwy Meritek
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 7 Aug 2013 15:20:20 +0200, Waldek napisał(a):

    > Wyplacił 7 dyszek za polecenie
    > - szkoda ze akcja tak szybko sie skonczyla ;)

    Też dostałem, chociaż te długotrwałe zwłoki w realizacji przelewów
    wewnętrznych są dla mnie nie do zaakceptowania na dłuższą metę.
    W lipcu dwukrotnie mi się zdarzyło, że wieczorem (gdzieś ok. godz.
    22-iej) zleciłem przelew większej kwoty z ROR na swoje Konto
    Oszczędnościowe, który został zrealizowany dopiero na następny dzień.
    Oczywiście za każdym razem odsetki za 1 dzień diabli wzięli.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-08-07 21:45:25
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >Oszczędnościowe, który został zrealizowany dopiero na następny dzień.
    >Oczywiście za każdym razem odsetki za 1 dzień diabli wzięli.

    Tyle czasu na grupie i jak można nie wiedzieć, że w Meritku doba kończy się
    ok. 20:00? Żadnych opóźnień nie mają, chyba że kilka minut w trakcie
    przetwarzania - koniec sesji czy doby.

  • 4. Data: 2013-08-08 14:17:32
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 7 Aug 2013 21:45:25 +0200, mx napisał(a):

    > Tyle czasu na grupie i jak można nie wiedzieć, że w Meritku doba kończy się
    > ok. 20:00?

    Jakoś nie natknąłem się na tę informację, może dlatego,że wcześniej nie
    interesowałem się tym bankiem.
    A znasz może link do tej informacji na stronach banku?

    > Żadnych opóźnień nie mają, chyba że kilka minut w trakcie
    > przetwarzania - koniec sesji czy doby.

    Kilka minut?
    Wczoraj około południa czekałem chyba z godzinę na wykonanie się
    własnego przelewu.

  • 5. Data: 2013-08-08 14:38:37
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-08-08 14:17, Chris94 pisze:

    > Jakoś nie natknąłem się na tę informację, może dlatego,że wcześniej nie
    > interesowałem się tym bankiem.
    > A znasz może link do tej informacji na stronach banku?

    § 25 regulaminu rachunków bankowych

  • 6. Data: 2013-08-08 15:13:37
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 08 Aug 2013 14:38:37 +0200, Klebespachtel napisał(a):

    > § 25 regulaminu rachunków bankowych

    Dzięki!
    Jest nawet gorzej niż przypuszczałem, okazuje się, że graniczna jest
    godzina 19-ta, a nie 20-ta.
    Już chciałem przenosić z mBanku do Meritka wszystkie przelewy
    zdefiniowane swoje i żony, ale chyba jednak się jeszcze wstrzymam :)

  • 7. Data: 2013-08-08 15:25:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Waldek" ktthj1$4ks$...@n...news.atman.pl

    > Wyplacił 7 dyszek za polecenie
    > - szkoda ze akcja tak szybko sie skonczyla ;)

    A w mordę nie dał? Bo jeśli jest poczciwy dlatego,
    że dał, co obiecał, to dlaczego nie należy pisać,
    że jest poczciwy, gdyż nie daje po pysku?

    Fajnie, że informujesz o tym, iż bank dał,
    ale zauważ, że raptem wykonał to, co do
    niego należało.

    Swoją drogą... Komu Ty to konto poleciłeś? Psu lub
    kotu? Toż niedawno polecaliśmy wszyscy za stówkę...
    Kolejny raz poleciłeś tym samym osobom?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-08-08 16:09:29
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-08-08 15:13, Chris94 pisze:

> [...]
    > Już chciałem przenosić z mBanku do Meritka wszystkie przelewy
    > zdefiniowane swoje i żony, ale chyba jednak się jeszcze wstrzymam :)

    Przelewy między własnymi rachunkami jeszcze bym przeżył. Najgorsze jest
    to, że nawet szybkie przelewy "płacę z meritum bank" nie chodzą po 19 :/.

  • 9. Data: 2013-08-08 23:25:23
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 08 Aug 2013 16:09:29 +0200, Klebespachtel napisał(a):

    > Przelewy między własnymi rachunkami jeszcze bym przeżył. Najgorsze jest
    > to, że nawet szybkie przelewy "płacę z meritum bank" nie chodzą po 19 :/.

    A to już mnie całkiem zdołowałeś, bo ja właśnie chciałem się przenieść
    ze względu na te przelewy!

  • 10. Data: 2013-08-09 01:12:41
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" ktthj1$4ks$...@n...news.atman.pl

    > A w mordę nie dał? Bo jeśli jest poczciwy dlatego,
    > że dał, co obiecał, to dlaczego nie należy pisać,
    > że jest poczciwy, gdyż nie daje po pysku?

    Poczciwy ze dal bez upominania
    znaczy nie trza bylo drzec wspomnianej mordy zeby dal
    jak to bylo z tymi 3 dyszkami u niektorych za otwarcie bez kuriera ;)

    > Fajnie, że informujesz o tym, iż bank dał,

    Tez tak mysle, bo moze ktos czeka na te kilka dyszek ;)

    > Swoją drogą... Komu Ty to konto poleciłeś? Psu lub
    > kotu?

    Masz glowe i uj to kombinuj ;)
    psu, kotu, chomikowi... czy to ważne ?
    - wazne ze uznali ;)

    Strażnik teksasu jeszcze daje - i niekoniecznie w morde
    - tylko wiewiorki z miesiaca na miesiac coraz bardziej chytre :/