  • 1. Data: 2010-01-16 18:56:43
    Temat: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Zalozylem dzis na poczcie (sobota) konto i wplacilem troche gotowki,
    zeby przelac zleceniem ustawionym na poniedzialek.
    Informacje od pracownika przy zakladaniu konta

    - infolinia calodobowa
    - konto aktywne od razu po zalozeniu
    - haslo dostepu w kopercie, numer do logowania na umowie.
    - za jakies 2 tygodnie przyjdzie poczta jakies "modulo", ktore umozliwi
    mi podpiecie telefoniczne do konta standard rowniez zalozoenego konta
    oszczednosciowego - i wtedy bede mogl wykonywac rowniez operacje
    pomiedzy tymi kontami.

    Stan faktyczny

    - nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy
    "identyfikator" klienta.
    - po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta
    w pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane
    do czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.
    - na infolini informacja, ze w dni powszednie do 20-ej w soboty do 16-ej

    Pytanie.
    Czy przy zawarciu umowy bezposrednio na poczcie zostalem wprowadzony w
    blad przez niekompetetna pracownice i nie moge skorzystac z konta do
    czasu, az przyjdzie poczta login do konta?
    Czy tez pozostaje mi nadzieja, ze numer umowy jest jednak numerem
    klienta i po przetwozeniu danych uda sie w niedziele zalogowac?

    Obawiam sie, ze czeka mnie w poniedzialek wycieczka do okienka w
    pocztowym, zeby wyplacic pieniadze i wplacic je w banku zamiast przelewac.

  • 2. Data: 2010-01-17 11:30:37
    Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent krzysztofsf nadaje:
    > Obawiam sie, ze czeka mnie w poniedzialek wycieczka do okienka w
    > pocztowym, zeby wyplacic pieniadze i wplacic je w banku zamiast
    > przelewac.

    Umowa o założenie konta to coś innego niż umowa o dostęp internetowy
    "Pocztowy24". Tam są inne numerki. Czas od założenia do aktywacji tego
    drugiego to ok 2-3 dni. Tymczasem w poniedziałek możesz zrobić ten
    przelew "z okienka".

  • 3. Data: 2010-01-17 12:35:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane do
    > czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.

    haha, chcialem o tym napisac na grupie, tna w h. umowa jest podpisywana
    tylko w placowce
    baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z
    komunikate na stronie)

  • 4. Data: 2010-01-18 07:30:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sty, 13:35, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:

    > haha, chcialem o tym napisac na grupie, tna w h. umowa jest podpisywana
    > tylko w placowce
    > baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z
    > komunikate na stronie)

    Dzis o 6;30 wyslali maila o aktywacji (numer umowy kest numerem
    klienta).
    Co z tego, jak na koncie 0 zl - jeszcze sprawdze przed pierwsza sesja
    o 9-ej, czy pojawia sie pieniadze.
    jak widac, mimo ze dostep i konto to dwie rozne uslugi, to jakos na
    koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(

  • 5. Data: 2010-01-18 08:16:24
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > jak widac, mimo ze dostep i konto to dwie rozne uslugi, to jakos na
    > koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(

    Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa widoczne
    dopiero w kolejnym dniu po wplacie.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2010-01-18 08:35:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Sty, 09:16, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

    > Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa widoczne
    > dopiero w kolejnym dniu po wplacie.

    Wplacilem w sobote
    Dzis jest poniedzialek

    Jak wyglada sytuacja, jesli wplacasz i ustawiasz zlecenie przyszle na
    jutrzejszy dzien? Srodki pojawiaja sie na koncie i wychodza pierwsza
    sesja?

    Tak jako uwaga - bardzo mi sie nie podoba, ze jest mozliwosc edycji
    zalozonego odbiorcy, bez koniecznosci potwoerdzania tego kodem z
    listy.
    Praktycznie wypada sprawdzac zgodnosc konta odbiorcy za kazdym razem,
    gdy chce sie zrobic przelewzeby miec pewnosc, ze nie zostalo
    przeedytowane.
    zakladanie nowego rowniez nie wymaga potwierdzen.

  • 7. Data: 2010-01-18 08:58:03
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Sinus" news:hj15co$r1d$1@inews.gazeta.pl

    > Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa
    widoczne
    > dopiero w kolejnym dniu po wplacie.

    Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
    projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?

  • 8. Data: 2010-01-18 09:09:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Sty, 09:58, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
    > projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?

    Do wplaty srodkow na wlasne konto urzedniczka (dobrze , ze nie ja)
    pracowicie wypelnila reczny druk wplaty, poniewaz program nie ma opcji
    wydruku potwierdzenia - podobno wszystkie inne operacje mozna
    potwierdzic wydrukiem, za wyjatkiem wplaty wlasnej.

    No coz, nastepna sesja o 13-ej......

  • 9. Data: 2010-01-18 09:09:35
    Od: Josh01 <j...@g...com>

> [...]
    >
    > Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
    > projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?

    A może to jest jednak przemyślana taktyka?
    Zastanówmy się - problem Poczty Polskiej: zapewnienie odpowiedniej
    ilości zasobów finansowych "krążącej" w systemie przedsiębiorstwa.
    Jeśli zachęca się klientów spółki-córki to przestawienia się na
    transakcje gotówkowe (zmieniając TOiP) to oznacza, że tej gotówki
    trzeba jeszcze więcej, a zatem trzeba znaleźć sposób księgowania taki,
    aby przepływy pieniężne były dodatnie. No i mamy opóźnienia w
    księgowaniach środków wpłacanych na rachunki spółki-córki. Proste...
    jak Enron ;).

  • 10. Data: 2010-01-18 09:13:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Sty, 10:09, Josh01 <j...@g...com> wrote:
    > Proste...
    > jak Enron ;).

    Podam z jaka data mi zaksieguja sobotnia wplate.