-
1. Data: 2010-01-16 18:56:43
Temat: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: krzysztofsf <k...@o...pl>
Zalozylem dzis na poczcie (sobota) konto i wplacilem troche gotowki,
zeby przelac zleceniem ustawionym na poniedzialek.
Informacje od pracownika przy zakladaniu konta
- infolinia calodobowa
- konto aktywne od razu po zalozeniu
- haslo dostepu w kopercie, numer do logowania na umowie.
- za jakies 2 tygodnie przyjdzie poczta jakies "modulo", ktore umozliwi
mi podpiecie telefoniczne do konta standard rowniez zalozoenego konta
oszczednosciowego - i wtedy bede mogl wykonywac rowniez operacje
pomiedzy tymi kontami.
Stan faktyczny
- nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy
"identyfikator" klienta.
- po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta
w pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane
do czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.
- na infolini informacja, ze w dni powszednie do 20-ej w soboty do 16-ej
Pytanie.
Czy przy zawarciu umowy bezposrednio na poczcie zostalem wprowadzony w
blad przez niekompetetna pracownice i nie moge skorzystac z konta do
czasu, az przyjdzie poczta login do konta?
Czy tez pozostaje mi nadzieja, ze numer umowy jest jednak numerem
klienta i po przetwozeniu danych uda sie w niedziele zalogowac?
Obawiam sie, ze czeka mnie w poniedzialek wycieczka do okienka w
pocztowym, zeby wyplacic pieniadze i wplacic je w banku zamiast przelewac.
-
2. Data: 2010-01-17 11:30:37
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: "JanKo" <b...@m...tu>
Agent krzysztofsf nadaje:
> Obawiam sie, ze czeka mnie w poniedzialek wycieczka do okienka w
> pocztowym, zeby wyplacic pieniadze i wplacic je w banku zamiast
> przelewac.
Umowa o założenie konta to coś innego niż umowa o dostęp internetowy
"Pocztowy24". Tam są inne numerki. Czas od założenia do aktywacji tego
drugiego to ok 2-3 dni. Tymczasem w poniedziałek możesz zrobić ten
przelew "z okienka".
-
3. Data: 2010-01-17 12:35:54
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
> - nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy
> "identyfikator" klienta.
> - po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta w
> pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane do
> czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.
haha, chcialem o tym napisac na grupie, tna w h. umowa jest podpisywana
tylko w placowce
baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z
komunikate na stronie)
-
4. Data: 2010-01-18 07:30:50
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 17 Sty, 13:35, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
wrote:
> > - nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy
> > "identyfikator" klienta.
> > - po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta w
> > pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane do
> > czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.
>
> haha, chcialem o tym napisac na grupie, tna w h. umowa jest podpisywana
> tylko w placowce
> baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z
> komunikate na stronie)
Dzis o 6;30 wyslali maila o aktywacji (numer umowy kest numerem
klienta).
Co z tego, jak na koncie 0 zl - jeszcze sprawdze przed pierwsza sesja
o 9-ej, czy pojawia sie pieniadze.
jak widac, mimo ze dostep i konto to dwie rozne uslugi, to jakos na
koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(
-
5. Data: 2010-01-18 08:16:24
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: "Sinus" <s...@g...pl>
krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
> Co z tego, jak na koncie 0 zl - jeszcze sprawdze przed pierwsza sesja
> o 9-ej, czy pojawia sie pieniadze.
> jak widac, mimo ze dostep i konto to dwie rozne uslugi, to jakos na
> koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(
Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa widoczne
dopiero w kolejnym dniu po wplacie.
--
Sinus
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2010-01-18 08:35:08
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 18 Sty, 09:16, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:
> krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
>
> > Co z tego, jak na koncie 0 zl - jeszcze sprawdze przed pierwsza sesja
> > o 9-ej, czy pojawia sie pieniadze.
> > jak widac, mimo ze dostep i konto to dwie rozne uslugi, to jakos na
> > koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(
>
> Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa widoczne
> dopiero w kolejnym dniu po wplacie.
>
Wplacilem w sobote
Dzis jest poniedzialek
Jak wyglada sytuacja, jesli wplacasz i ustawiasz zlecenie przyszle na
jutrzejszy dzien? Srodki pojawiaja sie na koncie i wychodza pierwsza
sesja?
Tak jako uwaga - bardzo mi sie nie podoba, ze jest mozliwosc edycji
zalozonego odbiorcy, bez koniecznosci potwoerdzania tego kodem z
listy.
Praktycznie wypada sprawdzac zgodnosc konta odbiorcy za kazdym razem,
gdy chce sie zrobic przelewzeby miec pewnosc, ze nie zostalo
przeedytowane.
zakladanie nowego rowniez nie wymaga potwierdzen.
-
7. Data: 2010-01-18 08:58:03
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"Sinus" news:hj15co$r1d$1@inews.gazeta.pl
> Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa
widoczne
> dopiero w kolejnym dniu po wplacie.
Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?
-
8. Data: 2010-01-18 09:09:04
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 18 Sty, 09:58, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> "Sinus"news:hj15co$r1d$1@inews.gazeta.pl
>
>
>
> > Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa
> widoczne
> > dopiero w kolejnym dniu po wplacie.
>
> Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
> projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?
Do wplaty srodkow na wlasne konto urzedniczka (dobrze , ze nie ja)
pracowicie wypelnila reczny druk wplaty, poniewaz program nie ma opcji
wydruku potwierdzenia - podobno wszystkie inne operacje mozna
potwierdzic wydrukiem, za wyjatkiem wplaty wlasnej.
No coz, nastepna sesja o 13-ej......
-
9. Data: 2010-01-18 09:09:35
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: Josh01 <j...@g...com>
On 18 Sty, 09:58, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> "Sinus"news:hj15co$r1d$1@inews.gazeta.pl
>
>
>
> > Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa
> widoczne
> > dopiero w kolejnym dniu po wplacie.
>
> Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
> projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?
A może to jest jednak przemyślana taktyka?
Zastanówmy się - problem Poczty Polskiej: zapewnienie odpowiedniej
ilości zasobów finansowych "krążącej" w systemie przedsiębiorstwa.
Jeśli zachęca się klientów spółki-córki to przestawienia się na
transakcje gotówkowe (zmieniając TOiP) to oznacza, że tej gotówki
trzeba jeszcze więcej, a zatem trzeba znaleźć sposób księgowania taki,
aby przepływy pieniężne były dodatnie. No i mamy opóźnienia w
księgowaniach środków wpłacanych na rachunki spółki-córki. Proste...
jak Enron ;).
-
10. Data: 2010-01-18 09:13:17
Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 18 Sty, 10:09, Josh01 <j...@g...com> wrote:
> Proste...
> jak Enron ;).
Podam z jaka data mi zaksieguja sobotnia wplate.