  • 1. Data: 2010-08-11 07:52:25
    Temat: Podatek Belki a tajemnica bankowa
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Zastanawia mnie jedna kwestia dotycząca odprowadzania podatku Belki.

    Czy instytucje finansowe przekazują organom skarbowym jakiekolwiek dane
    podatnika?
    Ewentualnie: czy podatek odprowadzany jest w w taki sposób, że istnieje
    możliwość stwierdzenia, jaka była (łączna) wysokość podatku od dochodów
    kapitałowych odprowadzona przez instytucję finansową (instytucje
    finansowe) w imieniu konkretnego podatnika?

    Jeżeli zachodzi powyższe, to czy nie jest złamana tajemnica bankowa?

  • 2. Data: 2010-08-11 07:54:16
    Temat: Re: Podatek Belki a tajemnica bankowa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kapitałowych odprowadzona przez instytucję finansową (instytucje
    > finansowe) w imieniu konkretnego podatnika?

    Nie.

  • 3. Data: 2010-08-11 18:20:59
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.08.2010 09:54, MarekZ wrote: