  • 1. Data: 2007-06-24 09:28:07
    Temat: Podawanie numeru karty kredytowej w Internecie
    Od: "Artur" <...@...com>

    Witam!

    Rezerwując miejsce w hotelu trzeba czasem podać
    numer karty kredytowej i kod CVC. Często bez podania
    tych danych nie można zarezerwowć miejsca w hotelu.

    Co należy zrobić, żeby uchronić się przed nielegalnym
    użyciem tych danych?
    W szczególności jakie oprogramowanie (darmowe)
    należy mieć zainstalowane w komputerze?

    Pozdraiwam
    Artur

  • 2. Data: 2007-06-24 09:58:00
    Od: z...@o...pl

    www.spybot.com
    http://hijackthis.de
    www.pandasoftware.com/activescan/pol/activescan_prin
    cipal.htm

  • 3. Data: 2007-06-24 10:48:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Artur <...@...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Co należy zrobić, żeby uchronić się przed nielegalnym
    > użyciem tych danych?
    > W szczególności jakie oprogramowanie (darmowe)

    najlepiej miec taka karte i "tankowac" konto przed placeniem
    http://direct.money.pl/money/264/

  • 4. Data: 2007-06-24 11:41:30
    Od: "Artur" <...@...com>

    Dzięki.

    > najlepiej miec taka karte i "tankowac" konto przed placeniem
    > http://direct.money.pl/money/264/

    Ale czy będzie honorowana w sytuacji gdy na stronie hotelu
    jest prośba o wybranie rodzaju karty: Visa, Maesto itd.?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 5. Data: 2007-06-24 12:22:31
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Artur <...@...com> napisał(a):

    > Dzięki.

    > Ale czy będzie honorowana w sytuacji gdy na stronie hotelu
    > jest prośba o wybranie rodzaju karty: Visa, Maesto itd.?

    To jest normalna visa podpieta pod konto (a ze konto nic nie kosztuje i mozna
    wykorzystywac pod platnosci napelniajac je okazyjnie, to inna sprawa), ktora mozna
    placic w internecie.

    Od zlozenia wniosku przez internet do podpisania umowy z uaktywnieniem konta mija 9
    dni. Karte przysylaja wczesniej, ja juz chyba na 4-y czy 5-y dzien mialem.

    Po napelnieniu zrob 3 transakcje, to pierwsza oplate zrobisz za 2 lata (25 zl) tak
    wiec koszt korty z kontem wyjdzie 25 zl na 4 lata (na tyle wazna)

  • 6. Data: 2007-06-24 13:59:06
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    > najlepiej miec taka karte i "tankowac" konto przed placeniem
    > http://direct.money.pl/money/264/
    Da się tym zapłacić za granicę (betamax- telefonia VoIP) w Euro ??? Szukam
    sposibu na zapłacenie co jakiś czas 5-10 euro bez płacenia pośrednikowi
    drugie tyle....

    --
    Marek

  • 7. Data: 2007-06-24 20:05:00
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Marek <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Da się tym zapłacić za granicę (betamax- telefonia VoIP) w Euro ??? Szukam
    > sposibu na zapłacenie co jakiś czas 5-10 euro bez płacenia pośrednikowi
    > drugie tyle....

    Nie powinno byc problemu, ale mozesz sie upewnic zadajac pytanie - jest mozliwosc z
    tego linku, co podalem. - dzien dwa i odpowiedza. Lepiej tam pytac niz w samym
    BZWBK, gdyz ich stanadrdowa inforlinia mniej zna ten produkt.

  • 8. Data: 2007-06-25 10:27:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 24 Jun 2007 11:28:07 +0200, "Artur" <...@...com> wrote:

    >Co należy zrobić, żeby uchronić się przed nielegalnym
    >użyciem tych danych?

    Nie podawać.

    >W szczególności jakie oprogramowanie (darmowe)
    >należy mieć zainstalowane w komputerze?

    Żadne.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-06-25 12:01:09
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie podawać.

    > Żadne.
    Nie przesadzasz? Moze najlepiej zaraz po otrzymaniu karty schowac ja
    gleboko w szufladzie i nie uzywac ?

    Osobiscie niejednokrotnie placilem kk w merlinie, inne ksiegarnie
    internetowe, doladowania komorki w bluemedia, zakupy w sklepach
    internetowych akceptujacych karty. W kazdym z przypadkow autoryzacja
    przebiega np. poprzez polcard.
    Nie strasz niepotrzebnie, placic mozna ale z glowa :-)

    Co do oprogramowania to bardzo sobie chwale ubuntu, firefoxa a pod winda
    avast. Sa darmowe i swietnie dzialaja.

    pozdr, krzysn

  • 10. Data: 2007-06-25 12:04:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 25 Jun 2007 14:01:09 +0200, krzysn <k...@c...pl> wrote:

    >Nie przesadzasz? Moze najlepiej zaraz po otrzymaniu karty schowac ja
    >gleboko w szufladzie i nie uzywac ?

    Nie, może po prostu mieć kartę z banku, a nie imitacji i nie musieć
    się przejmować tym, że numer, który musisz podać gdzieś wycieknie.

    --
    ___________/ GG: 3524356