-
1. Data: 2010-08-13 16:31:31
Temat: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: "witrak()" <w...@h...com>
Jak to zrobić w systemie on-line ?
Oficjalna odpowiedź Polbanku: NIE DA SIĘ.
Jeżeli chcemy anulować źle zlecony w piątek przelew powiedzmy na
wtorek, to mamy dużą szansę, że tego się nam nie uda zrobić,
ponieważ jedyny sposób to zlecenie off-line: trzeba napisać maila
pocztą wewnętrzną z podaniem wszystkich szczegółów i bank
gwarantuje, że w ciągu *3 dni roboczych* takie polecenie zrealizuje.
Zleciłem na wtorek. Klops. Być może nawet gdy data realizacji
przypadałaby w środę, też mógłby być klops.
Myślałem, że w Polbanku mają konta. Myliłem się :-(
witrak()
-
2. Data: 2010-08-13 16:35:47
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: "Bolek" <t...@t...com>
> Jeżeli chcemy anulować źle zlecony w piątek przelew powiedzmy na
> wtorek, to mamy dużą szansę, że tego się nam nie uda zrobić, ponieważ
> jedyny sposób to zlecenie off-line: trzeba napisać maila pocztą
> wewnętrzną z podaniem wszystkich szczegółów i bank gwarantuje, że w
> ciągu *3 dni roboczych* takie polecenie zrealizuje.
>
Rozwiązanie doraźne:
postaraj się, żeby konto było puste we wtorek to przelew nie pójdzie.
Potem zmień bank.
Bolek
-
3. Data: 2010-08-13 16:36:40
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po
problemie
Damian
-
4. Data: 2010-08-13 17:09:27
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: "witrak()" <w...@h...com>
Damian Niusy wrote:
> Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie
>
> Damian
Tak zrobiłem. Ale wcześniej złożyłem reklamację (a) że nie ma
podstawowej funkcjonalności (b) że wprowadzają klientów w bląd nie
informując, że część operacji jest off-line...
witrak()
-
5. Data: 2010-08-13 17:23:41
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: "witrak()" <w...@h...com>
Damian Niusy wrote:
> Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie
>
W uzupełnieniu: Nie całkiem po problemie, ponieważ zlecenie dla
którego nie ma pokrycia nie wygasa niezwłocznie. Po pierwsze jest
wielokrotnie (ca co półtorej godziny) sprawdzane i jeśli kasa się
pojawi to jest wykonywane. Po drugie (podobno) próby wykonania są
dokonywane (ale już nie wiem, czy tak samo często) w dniach
następnych (wieść niesie że przez tydzień...).
To byłoby naprawdę sympatyczne, gdyby jasno było opisane w
systemie (helpy mają, ale dziurawe - co potrzebne, np. lista
znaków niedozwolonych w polu, to nie napisane...).
Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe konto
jest kontem technicznym polbankowej karty kredytowej - system
sygnalizuje, że numer konta jest błędny. W Polbanku spłacić
samodzielnie polbankową KK można tylko spec-przelewem, który ma to
do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej (pomijając już to, że
są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego czy karta jest własna,
czy cudza).
Pozdr.
witrak()
-
6. Data: 2010-08-13 17:41:17
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
>
> Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe
> konto jest kontem technicznym polbankowej karty kredytowej -
> system sygnalizuje, że numer konta jest błędny. W Polbanku
> spłacić samodzielnie polbankową KK można tylko spec-przelewem,
> który ma to do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej
> (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego
> czy karta jest własna, czy cudza).
>
Dobrze wiedzieć że to tak dziwnie działa. W sumie to mnie już nic
w tym banku nie zdziwi, bo nawet pracownicy mają z tym greckim
systemem problemy.
Co bym nie załatwiał w tym banku to za pierwszym razem nigdy nie
działa.
Nawet głupie podpięcie 2 rachunku do karty trwało 4 dni aby
działało w 100%. W bankomacie rachunek był widoczny ale ani wpłaty
ani wypłaty nie działały. Dopiero po telefonie na infolinie i
kolejnej wizycie w oddziale udało się.
Damian
-
7. Data: 2010-08-15 17:53:44
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Fri, 13 Aug 2010 19:23:41 +0200, witrak() napisał(a):
> Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe konto jest
> kontem technicznym polbankowej karty kredytowej - system sygnalizuje, że
> numer konta jest błędny. W Polbanku spłacić samodzielnie polbankową KK
> można tylko spec-przelewem, który ma to do siebie, że zdejmuje kasę
> dzień wcześniej (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie
> od tego czy karta jest własna, czy cudza).
W sekcji płatności jest chyba opcja spłaty innej kk w Polbanku, więc
trzeba to wybrać. System jest jaki jest trzeba się po prostu z nim
zapoznać i albo zaakceptować jego sposób działania, albo zmienić bank i
tyle.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
8. Data: 2010-08-22 14:47:43
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: "witrak()" <w...@h...com>
xbartx wrote:
> Dnia Fri, 13 Aug 2010 19:23:41 +0200, witrak() napisał(a):
>
>> Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe konto jest
>> kontem technicznym polbankowej karty kredytowej - system sygnalizuje, że
>> numer konta jest błędny. W Polbanku spłacić samodzielnie polbankową KK
>> można tylko spec-przelewem, który ma to do siebie, że zdejmuje kasę
>> dzień wcześniej (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie
>> od tego czy karta jest własna, czy cudza).
>
> W sekcji płatności jest chyba opcja spłaty innej kk w Polbanku, więc
> trzeba to wybrać.
Zauważyłeś, że spłata karty nie może być z datą przyszłą ?
Pole data jest, ale nie da się zmienić wpisanej tam przez system
wartości.
> System jest jaki jest trzeba się po prostu z nim
> zapoznać i albo zaakceptować jego sposób działania, albo zmienić bank i
> tyle.
Nie prosiłem o poradę (zwłaszcza, jeśli doradca sam wie mniej...),
tylko informowałem tych, co jeszcze nie wiedzą.
witrak()
-
9. Data: 2010-08-26 10:48:26
Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Sun, 22 Aug 2010 16:47:43 +0200, witrak() napisał(a):
> Zauważyłeś, że spłata karty nie może być z datą przyszłą ? Pole data
> jest, ale nie da się zmienić wpisanej tam przez system wartości.
Powtórzę: System jest jaki jest. Trzeba się po prostu z nim
zapoznać i albo zaakceptować jego sposób działania, albo zmienić bank i
tyle.
> Nie prosiłem o poradę (zwłaszcza, jeśli doradca sam wie mniej...), tylko
> informowałem tych, co jeszcze nie wiedzą.
A to strasznie przepraszam, maestro.
--
xbartx