  • 1. Data: 2010-08-13 16:31:31
    Temat: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jak to zrobić w systemie on-line ?

    Oficjalna odpowiedź Polbanku: NIE DA SIĘ.

    Jeżeli chcemy anulować źle zlecony w piątek przelew powiedzmy na
    wtorek, to mamy dużą szansę, że tego się nam nie uda zrobić,
    ponieważ jedyny sposób to zlecenie off-line: trzeba napisać maila
    pocztą wewnętrzną z podaniem wszystkich szczegółów i bank
    gwarantuje, że w ciągu *3 dni roboczych* takie polecenie zrealizuje.

    Zleciłem na wtorek. Klops. Być może nawet gdy data realizacji
    przypadałaby w środę, też mógłby być klops.

    Myślałem, że w Polbanku mają konta. Myliłem się :-(

    witrak()

  • 2. Data: 2010-08-13 16:35:47
    Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

> [...]
    > wewnętrzną z podaniem wszystkich szczegółów i bank gwarantuje, że w
    > ciągu *3 dni roboczych* takie polecenie zrealizuje.

    Rozwiązanie doraźne:
    postaraj się, żeby konto było puste we wtorek to przelew nie pójdzie.
    Potem zmień bank.

    Bolek

  • 3. Data: 2010-08-13 16:36:40
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po
    problemie

    Damian

  • 4. Data: 2010-08-13 17:09:27
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Damian Niusy wrote:
    > Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie
    >
    > Damian

    Tak zrobiłem. Ale wcześniej złożyłem reklamację (a) że nie ma
    podstawowej funkcjonalności (b) że wprowadzają klientów w bląd nie
    informując, że część operacji jest off-line...

    witrak()

  • 5. Data: 2010-08-13 17:23:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Damian Niusy wrote:
    > Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie

    W uzupełnieniu: Nie całkiem po problemie, ponieważ zlecenie dla
    którego nie ma pokrycia nie wygasa niezwłocznie. Po pierwsze jest
    wielokrotnie (ca co półtorej godziny) sprawdzane i jeśli kasa się
    pojawi to jest wykonywane. Po drugie (podobno) próby wykonania są
    dokonywane (ale już nie wiem, czy tak samo często) w dniach
    następnych (wieść niesie że przez tydzień...).
    To byłoby naprawdę sympatyczne, gdyby jasno było opisane w
    systemie (helpy mają, ale dziurawe - co potrzebne, np. lista
    znaków niedozwolonych w polu, to nie napisane...).

    Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe konto
    jest kontem technicznym polbankowej karty kredytowej - system
    sygnalizuje, że numer konta jest błędny. W Polbanku spłacić
    samodzielnie polbankową KK można tylko spec-przelewem, który ma to
    do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej (pomijając już to, że
    są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego czy karta jest własna,
    czy cudza).

    Pozdr.

    witrak()

  • 6. Data: 2010-08-13 17:41:17
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > który ma to do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej
    > (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego

    Dobrze wiedzieć że to tak dziwnie działa. W sumie to mnie już nic
    w tym banku nie zdziwi, bo nawet pracownicy mają z tym greckim
    systemem problemy.

    Co bym nie załatwiał w tym banku to za pierwszym razem nigdy nie
    działa.
    Nawet głupie podpięcie 2 rachunku do karty trwało 4 dni aby
    działało w 100%. W bankomacie rachunek był widoczny ale ani wpłaty
    ani wypłaty nie działały. Dopiero po telefonie na infolinie i
    kolejnej wizycie w oddziale udało się.

    Damian

  • 7. Data: 2010-08-15 17:53:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 19:23:41 +0200, witrak() napisał(a):

> [...]
    > dzień wcześniej (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie
    > od tego czy karta jest własna, czy cudza).

    W sekcji płatności jest chyba opcja spłaty innej kk w Polbanku, więc
    trzeba to wybrać. System jest jaki jest trzeba się po prostu z nim
    zapoznać i albo zaakceptować jego sposób działania, albo zmienić bank i
    tyle.

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-08-22 14:47:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > W sekcji płatności jest chyba opcja spłaty innej kk w Polbanku, więc
    > trzeba to wybrać.

    Zauważyłeś, że spłata karty nie może być z datą przyszłą ?
    Pole data jest, ale nie da się zmienić wpisanej tam przez system
    wartości.

    > System jest jaki jest trzeba się po prostu z nim
    > zapoznać i albo zaakceptować jego sposób działania, albo zmienić bank i
    > tyle.

    Nie prosiłem o poradę (zwłaszcza, jeśli doradca sam wie mniej...),
    tylko informowałem tych, co jeszcze nie wiedzą.

    witrak()

  • 9. Data: 2010-08-26 10:48:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 16:47:43 +0200, witrak() napisał(a):

    > Zauważyłeś, że spłata karty nie może być z datą przyszłą ? Pole data
    > jest, ale nie da się zmienić wpisanej tam przez system wartości.

    Powtórzę: System jest jaki jest. Trzeba się po prostu z nim

    A to strasznie przepraszam, maestro.

    --
    xbartx