  • 1. Data: 2007-10-07 12:48:01
    Temat: Polbank KK PZ z konta w Polbank ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Czy mozna w Polbanku ustawic PZ splacania KK z konta w Polbank w GP?
    Czy nie maja zadnej mozliwosci zautomatyzowania tego i trzeba wplacac
    bezposrednio na KK?

  • 2. Data: 2007-10-07 19:56:21
    Temat: Re: Polbank KK PZ z konta w Polbank ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Pa , 14:48, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Czy mozna w Polbanku ustawic PZ splacania KK z konta w Polbank w GP?
    > Czy nie maja zadnej mozliwosci zautomatyzowania tego i trzeba wplacac
    > bezposrednio na KK?

    Nikt nic nie wie? Nie ma mozliwosci ustawienia splacania KK z konta w
    Polbanku?
    Mam Linuxa, to nie mam mozliwosci robic tego recznie, a najwygodniej
    dla mnie byloby wrzucic z wyprzedzeniem pieniadze na konto
    samooszczedzajace, zeby czekaly, az bank je pobierze na splate KK.

  • 3. Data: 2007-10-08 11:12:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Pa , 21:56, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dla mnie byloby wrzucic z wyprzedzeniem pieniadze na konto
    > samooszczedzajace, zeby czekaly, az bank je pobierze na splate KK.

    Zadzwonilem na infolinie.
    Planuja, ale na razie nie ma takiej mozliwosci.
    Mozna jedynie ustawic sobie PZ w stalej wysokosci (jesli np splacamy
    na karcie wylacznie rate i nie robimy zadnych innych operacji)

  • 4. Data: 2007-10-08 14:18:11
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    POLBANK i uslugi internetowe - to zart

    iBin

  • 5. Data: 2007-10-08 14:23:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Pa , 16:18, "iBin" <B...@C...PL> wrote:
    > POLBANK i uslugi internetowe - to zart
    >
    > iBin

    Ustawianie polecenia zaplaty KK to akurat nie wymaga w wiekszosci
    bankow internetu - zleca sie w roznej formie - z konta w tym banku lub
    z konta w obcym banku.
    Z tym, ze sa rozne kruczki - np w ING, nie mozna ustawiac na splate z
    konta OKO (cos tego typu, z konta oszczedzajacego chcialem ustawic w
    Polbanku)

  • 6. Data: 2007-10-09 07:25:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf"

    > Ustawianie polecenia zaplaty KK to akurat nie wymaga w wiekszosci
    > bankow internetu - zleca sie w roznej formie - z konta w tym banku
    > lub
    > z konta w obcym banku.

    Nie wymaga internetu bo nie wymaga niczego - nie jest w interesie
    banku
    zeby karta splacala sie sama z rachunku w innym banku

    Jesli sie myle to skompletujmy prosze liste banków,
    które maja klasyczne PZ dla KK - tak zeby cale zadluzenie KK
    splacalo sie samo z podanego przez klienta konta w innym banku.

    Ja takiego banku NIE ZNAM !
    - widzialem, ze z rachunku w tym samym banku moga sie splacac
    KK w BZWBK, Citi, Fortisie, Raiffeisenbanku
    ale to nie jest normalne PZ tylko rozwiazanie lokalne ich systemu
    *** blad ***
    PS - czesc uslugodawców stosujacych PZ widac na
    http://www.poleceniezaplaty.org.pl/6koalicja.html
    ale brak tam np Aster, MPWiK oraz Gazowni

  • 7. Data: 2007-10-09 16:01:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 9 Oct 2007 09:25:43 +0200, blad wrote:

    > Jesli sie myle to skompletujmy prosze liste banków,
    > które maja klasyczne PZ dla KK - tak zeby cale zadluzenie KK
    > splacalo sie samo z podanego przez klienta konta w innym banku.
    >
    > Ja takiego banku NIE ZNAM !

    Karta Citi - miałem uruchomione PZ i ściągało automatycznie kasę z Multi.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-10-09 17:27:57
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    blad wrote:
    > Jesli sie myle to skompletujmy prosze liste banków,
    > które maja klasyczne PZ dla KK - tak zeby cale zadluzenie KK
    > splacalo sie samo z podanego przez klienta konta w innym banku.
    >
    > Ja takiego banku NIE ZNAM !

    Ja znam.
    Karta BZWBK moze sie splacac w calosci przez PZ.
    AFAIR podobnie karta ING, ale nie mam pewnosci co do kosztu.

  • 9. Data: 2007-10-09 21:34:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Bogdan B."

    > Ja znam.
    > Karta BZWBK moze sie splacac w calosci przez PZ.
    > AFAIR podobnie karta ING, ale nie mam pewnosci co do kosztu.

    widzialem wniosek BZWBK ze 2 lata temu i tam PZ przyjmowali tylko z
    rachunku prowadzonego w BZWBK - czy cos sie zmienilo?
    Jesli nie to chyba jedyne jest citi
    *** blad ***

  • 10. Data: 2007-10-09 21:49:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 9 Oct 2007 23:34:49 +0200, blad wrote:

    > widzialem wniosek BZWBK ze 2 lata temu i tam PZ przyjmowali tylko z
    > rachunku prowadzonego w BZWBK - czy cos sie zmienilo?

    <http://dlaciebie.bzwbk.pl/14408>
    "Bezpieczna, łatwa w aktywacji oraz bezpłatna forma spłaty to automatyczna
    spłata zadłużenia. Ta forma spłaty zadłużenia funkcjonuje niezależnie od
    tego w jakim banku masz konto osobiste (Twój bank musi świadczyć usługę
    przeprowadzenia rozliczeń w formie polecenia zapłaty)."

    > Jesli nie to chyba jedyne jest citi

    Z wątku rozpoczynającego się postem:
    <s...@1...acn.waw.
    pl> wynika, że również