  • 1. Data: 2010-09-30 17:32:29
    Temat: Polbank Mocno Oszczędzające
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Dzisiaj przglądałem TOiP i tabelę oprocentowania Polbanku i proszę o
    upewnienie mnie w spostrzeżeniach dot. rachunków "Mocno
    Oszczędzających". Całość salda, nawet powyżej 5000 zł, oprocentowana
    jest na 5%. Przelewy wewnętrzne z Mocno Oszczędzającego na inny rachunek
    w Polbanku są, niezależnie od liczby wykonanych przelewów z tego
    rachunku w danym miesiącu, bezpłatne.
    Czy powyższe jest prawdą? Jestem przekonany, że coś pozmieniali, jeszcze
    jakiś czas temu było inaczej.

  • 2. Data: 2010-09-30 18:51:04
    Temat: Re: Polbank Mocno Oszczędzające
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Wrz, 19:32, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Czy powyższe jest prawdą? Jestem przekonany, że coś pozmieniali, jeszcze
    > jakiś czas temu było inaczej.
    Było wyższe oprocentowanie 5,5%.
    Bezpłatne przelewy na rachunki w Polbanku, nielimitowane, są już od
    dawna.

  • 3. Data: 2010-09-30 19:05:36
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 30.09.2010 20:51, Krzysiek wrote:

    > Było wyższe oprocentowanie 5,5%.
    Tak, było 5,5%, ale chyba tylko do 5000 zł. Obecnie nie widzę górnego
    limitu dla 5%.

  • 4. Data: 2010-09-30 19:34:30
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Tak, było 5,5%, ale chyba tylko do 5000 zł. Obecnie nie widzę
    > górnego limitu dla 5%.

    Dokładniebyło kiedyś tak:
    0 - 5 000 PLN 6,50%
    powyżej 5 000 PLN 5,00%