  • 1. Data: 2010-12-31 01:32:54
    Temat: [Polbank] Oferta limitu, za free do momentu aktywowania
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Czołem Grupowiczom,
    Zadzwonił do mnie jakiś zawodnik z Polbanku informując o przyznanej mi linii
    kredytowej w koncie, o którą notabene nie wnioskowałem.
    I niby nic specjalnego, ale w porównaniu do innych kredytów wciskanych przez
    różne banki, konstrukcja tego pomysłu wydała mi się ciekawa. Deklaratywnie
    jest to forma nagrody za waleczne korzystanie z KK. Bank sam przyznał limit,
    na który podpisuje się jakąś umowę, ale nie ma obowiązku, ani istotnych
    ograniczeń czasowych na jego aktywowanie. Limit podobno może być uruchomiony
    w przyznanej wysokości, w dowolnym momencie i do momentu aktywowania
    produktu klient nie ponosi żadnych kosztów.
    Komuś Grupowiczów coś podobnego Polbank proponował?
    Niestety nie udało mi się wynegocjować przesłania mi wzoru umowy tego
    produktu na maila, zanim pofatygują kuriera, więc jej od razu nie podpiszę.
    Macie jakieś doświadczenia, albo wzór umowy do tego czegoś?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2010-12-31 06:41:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 01:32:54 +0000, Tomasz Opalski napisał(a):

> [...]
    > pofatygują kuriera, więc jej od razu nie podpiszę. Macie jakieś
    > doświadczenia, albo wzór umowy do tego czegoś?

    Też chyba ktoś do mnie wydzwaniał z takimi propozycjami ale od razu
    powiedziałem pas. KK to już wystarczający kredyt jak dla mnie a znający
    życie jeżeli bank coś proponuje, szczególnie kredyt, to zazwyczaj dla
    klienta nigdy to korzystne nie będzie he he.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-01-06 00:20:13
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Opalski <o...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Macie jakieś doświadczenia, albo wzór umowy do tego czegoś?

    No dobra. Zastosuję się do przysłowia "Ze swoja schizofrenią nigdy nie
    jesteś sam" i sam sobie odpowiem na własnego posta, przy okazji ciągnąc opis
    wydarzeń :^)
    W rozmowie telefonicznej z konsultantem zastrzegłem, że wniosku tak ad hoc,
    bez spokojnego zapoznania się z ofertą i umową, nie podpiszę. Na to dostałem
    zapewnienie, że mogę odesłać umowę później poleconym. Kurier jednak jak to
    usłyszał, to zabrał wszystkie papiery bez podpisu, twierdząc że nie może mi
    ich zostawić. Więc rozstaliśmy się w zgodzie, ale bez zawarcia umowy.
    Ponieważ już dwa razy dzwoniła do mnie jakaś miła pani z Polanku, żeby
    potwierdzić że kurier już do mnie zmierza, to zakładam, że zadzwoni po raz
    kolejny zdziwiona, że nie podpisałem wniosku bez czytania. Ciekawe czy tym
    razem uda mi się uzyskać wzór umowy, zanim wyślą do mnie kolejnego kuriera?
    A pytanie jak tego rodzaju kredyt-niektredyt będzie zgłoszony do BIK, to
    jeszcze potem, dopiero na deser....

    Pozdrawiam
    Tomek