  • 1. Data: 2009-03-12 14:59:10
    Temat: Re: Polbank awaria i jak zwykle na wesoło
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    xbartx pisze:

    > I tak mi się przypomniało, że koleżanka która ostanio była w Grecji,
    > mówiła mi - Grecy będą strajkować, bo chcą mieć płacone godziny jak są
    > w pracy i jest sjesta czy jakoś tak :) Nie wiem czy to prawda, ale
    > Polbank zdaje się to potwierdzać hłe hłe.
    >
    > PS Mam tylko nadzieję, że tym razem, nie pobiją rekordu dostępu do www
    > spod Visty ;)

    Zobacz co się teraz w Grecji dzieje.
    http://fakty.interia.pl/swiat/news/grecja-atak-na-ek
    skluzywna-dzielnice-aten,1274528

    Napastnicy pojawili się około godz. 11.00 czasu polskiego na ruchliwej,
    handlowej ulicy Skoufa, gdzie zniszczyli prawie 40 sklepów i cztery samochody.

    Z rozrzuconych przez nich ulotek wynika, że należeli do miejscowej grupy
    anarchistów.

    Do podobnego ataku doszło też w Salonikach - uszkodzone zostały trzy banki.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-03-13 00:26:43
    Temat: Polbank awaria i jak zwykle na wesoło
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Mam wrażenie, że im to po prostu samo z siebie wychodzi i nawet tego
    nikt nie planuje. Po wprowadzeniu nowego systemu zaliczyli klasyczny
    pad, ja kto zwykle u nich (Alior to im chyba jednak do pięt nie
    dorasta, nie ta liga hłe hłe). Chciałem właśnie sprawdzić czy coś się
    zmieniło i widzę na stronie:

    Teraz wszystko załatwisz
    bez wychodzenia z domu,
    bo tak jest przecież wygodniej

    A z boku info:

    "bla bla aby ułatwić naszym Klientom wykonywanie transakcji w czasie
    prowadzonych prac umożliwiliśmy bezpłatne składanie dyspozycji przelewu
    w oddziale ..."

    Xenocide