  • 1. Data: 2009-08-07 08:13:51
    Temat: Polbank - cyrk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Ech,

    Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    że "już się mieli kontaktować". Umówili kuriera - ten nie dotarł. Jak po
    paru dniach zadzwoniłem, okazało się że żadego kuriera miało nie być :) Nic
    to, umówili kolejnego. Ten znowu zaginął w akcji a polbank go wymazał ze
    swej pamięci... Na szczęście trzeci dotarł.
    Potem czekałem na dalszy ruch ze strony Polbanku... czekałem i czekałem...
    Zadzwoniłem dowiedzieć się co się dzieje - "tak, wszystko w porządku,
    wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    zamiast "Prestiżowej" :)

    Zadzwoniłem na infolinię, nie wiedzieli co zrobić, w końcu złożyłem
    reklamację. Pewnie za miesiąc się zreflektują i zaczną reagować... :)

    P.S. Jak uruchomić dostęp do bankowości internetowej gdy ma się tylko kartę?
    Zapomniałem o to zapytać, a już nie mam siły do nich dzwonić...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-08-07 10:01:19
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 08:13:51 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > P.S. Jak uruchomić dostęp do bankowości internetowej gdy ma się tylko
    > kartę? Zapomniałem o to zapytać, a już nie mam siły do nich dzwonić...

    Idziesz do oddziału "po kopertkę".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-08-07 11:21:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"

    Pierwszy bład jaki zrobiłeś to to, ze nie złożyłeś wniosku w oddziale. Jak
    składasz w oddziale to danemu pracownikowi zalezy na prowizji i dzwoni i
    pilnuje (przy okazji pozdrawiam oddział na Świdnickiej w Wrocławiu :))

    > Zadzwoniłem na infolinię, nie wiedzieli co zrobić, w końcu złożyłem
    > reklamację. Pewnie za miesiąc się zreflektują i zaczną reagować... :)

    Albo i nie ;).

    > P.S. Jak uruchomić dostęp do bankowości internetowej gdy ma się tylko kartę?
    > Zapomniałem o to zapytać, a już nie mam siły do nich dzwonić...

    Niestety, wizyta w oddziale :).

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-08-07 19:43:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 13:21:58 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Pierwszy bład jaki zrobiłeś to to, ze nie złożyłeś wniosku w oddziale.
    > Jak składasz w oddziale to danemu pracownikowi zalezy na prowizji i
    > dzwoni i pilnuje

    Nie ma reguły. Pierwszą Polbankową robiłem w oddziale i miałem raczej
    mieszane wrażenia, drugą przez telefon i oprócz tego, że faktycznie
    kurier nawalił -- wszystko też poszło jak należy (oni prowizję też mają).

    > (przy okazji pozdrawiam oddział na Świdnickiej w Wrocławiu )

    A przyznać muszę, że są całkiem sensowni. Natomiast na pl. Kościuszki --
    drrama.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-08-07 20:55:22
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 19:43:10 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A przyznać muszę, że są całkiem sensowni. Natomiast na pl. Kościuszki --
    > drrama.

    Mój nowy MC pojawił się dzisiaj w systemie, ciekawe kiedy pocztą dojdzie. A
    obsługa jest na tyle miła, że dzwoni nawet z informacją, że centrala
    klepneła wniosek. We wrześniu jak spłacę vise to pewnie też ją przerobie na
    nową (w sumie przy jakości ich plastiku zapas należy mieć ;)).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-08-08 07:19:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 22:55:22 +0200, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > centrala klepneła wniosek. We wrześniu jak spłacę vise to pewnie też ją
    > przerobie na nową (w sumie przy jakości ich plastiku zapas należy mieć

    Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie -- masz
    nowy plastik?

    A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda znacznie
    lepiej niż te austriackie schmeltze.

  • 7. Data: 2009-08-08 07:58:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 08 Aug 2009 07:19:19 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie -- masz
    > nowy plastik?

    O, właśnie dostałem odpowiedź z EFG: "Uprzejmie informuję, że na chwilę
    obecną trwają prace nad sporządzeniem aneksu do umowy dla kart
    kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadają karty wydane
    przed 16.06.09 możliwa była funkcja ,,cięcia kosztów". Aneks do umowy dla
    kart kredytowych powinien pojawić się w najbliższym czasie."

  • 8. Data: 2009-08-08 09:28:10
    Od: Michal <m...@n...org>

    Olgierd pisze:

    > A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda znacznie
    > lepiej niż te austriackie schmeltze.

    :)

    Przy czym ten autriacki syf był i tak 100 razy odporniejszy na "użycie"
    niż mbankowe karty :) I jak na ironię to w Citi dzwonisz i nowa karta
    leży w skrzynce za parę dni, za darmo. A w m trzeba było się z tym użerać.

    --
    Michał

  • 9. Data: 2009-08-08 12:13:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda znacznie
    > lepiej niż te austriackie schmeltze.

    ?

    Wymieniałem kartę w lipcu. Dostawca chyba faktycznie inny ale karta taka
    sama. Zdjęcie mam tak czytelne, że sam siebie nie poznaję, podpis na
    kartę wzięli sam nie wiem skąd. "Profesjonalna" personalizacja.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-08-08 12:15:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal pisze:
    > Przy czym ten autriacki syf był i tak 100 razy odporniejszy na "użycie"
    > niż mbankowe karty :) I jak na ironię to w Citi dzwonisz i nowa karta
    > leży w skrzynce za parę dni, za darmo. A w m trzeba było się z tym użerać.

    Ciekawe jak długo to potrwa. W końcu "kryzys" więc pewnie należy się
    spodziewać opłaty za duplikat.

    --
    Mithos