  • 1. Data: 2010-12-06 12:04:25
    Temat: Polbank - gwarancja BFG?
    Od: Marek <z...@a...pl>

    Podobno Polbank w 2011 roku będzie już miał gwarancje BFG?
    Plotka czy rzeczywiście bank coś w tym kierunku działa?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-12-06 12:12:43
    Temat: Re: Polbank - gwarancja BFG?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 13:04:25 +0100, Marek napisał(a):

    > Podobno Polbank w 2011 roku będzie już miał gwarancje BFG? Plotka czy
    > rzeczywiście bank coś w tym kierunku działa?

    Jak się sprzeda, to tak. Osobiście -- jako użytkownik (wyłącznie) karty
    kredytowej -- mam nadzieję, że stanie się to możliwie najpóźniej.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-12-06 12:24:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 12:12:43 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jak się sprzeda, to tak. Osobiście -- jako użytkownik (wyłącznie) karty
    > kredytowej -- mam nadzieję, że stanie się to możliwie najpóźniej.

    Albo wydzieli, w umowach od dawna mają stosowny punkt, ze takie coś może
    nastąpić.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-12-06 12:33:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 13:24:42 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Albo wydzieli, w umowach od dawna mają stosowny punkt, ze takie coś może
    > nastąpić.

    No tak, wydzieli i sprzeda, bo cały się nie sprzeda, lecz ten nasz
    oddział polski.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org