  • 1. Data: 2010-06-28 10:28:10
    Temat: Polbank- hit dnia
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Bedac z zona dzis w Polbanku usmialem sie do rozpuku i wkur... jednoczesnie.
    Zonie skonczyla sie karta bankomatowa w maju (poniewaz jest to rachunek do
    platnosci w czasie wyjazdow za granice wiec rzadko wykorzystywany).
    Idziemy dzisiaj do placowki i pan mowi ze karta zostala wyslana (oczywiscie
    ani widu ani slychu w skrzynkach pocztowych ).
    I tutaj pani strzela haslem:

    " Ale wie pani, byla powodz i wiele kart zaginelo!!"

    Poniewaz Sosnowca dokad wyslali karte i Wawy skad wysylali nie zalalo to
    usmialem sie jak niedzwiedz (i przy okazji wkur....ze maja swoich klientow
    za takich debili).
    I na koniec okazuje sie najlepsze - ze karte moge isc wyrobic do dowolnej
    placowki....

    Rece i spodenki opadaja przy tym banku.

  • 2. Data: 2010-06-28 10:31:13
    Temat: Re: Polbank- hit dnia
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 12:28:10 +0200, Przemek napisał(a):

    > Poniewaz Sosnowca dokad wyslali karte i Wawy skad wysylali

    Skąd wiesz, że wysyłali z Warszawy? I skąd wiesz, że po drodze nie mogło
    zalać?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 3. Data: 2010-06-28 10:39:15
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Skąd wiesz, że wysyłali z Warszawy? I skąd wiesz, że po drodze nie mogło
> [...]

    Poniewaz infolinia mowila ze wysylali z wawy- a o ile pamietam gierkowki nie
    zalalo, a terenow Zabrza gdzie jest sortownia poczty na caly gorny slask tez
    nie.

  • 4. Data: 2010-06-28 11:20:21
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Poniewaz infolinia mowila ze wysylali z wawy- a o ile pamietam gierkowki
    > nie zalalo, a terenow Zabrza gdzie jest sortownia poczty na caly gorny
    > slask tez nie.

    ale moze listonosz sie zalal

  • 5. Data: 2010-06-28 12:58:46
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    brum <b...@o...eu> napisał(a):

    > ale moze listonosz sie zalal

    Wyśmienite :-)

    Graba!

  • 6. Data: 2010-06-28 14:07:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wyśmienite :-)
    >
    > Graba!

    pamiętajcie, że 3 przesyłki na 1000 na poczcie giną (statystyka),
    niestety jak mnie kiedyś zginęły 2 na 3 wysłane to pocztowcy nie
    potrafili wyjaśnić tego inaczej jak PECH ;-/

    może miałeś pecha i karta nie doszła?

    ja od dawna czekam na kartę z OF i ani widu ani słychu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-06-28 15:26:35
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > tego inaczej jak PECH ;-/
    >
    > może miałeś pecha i karta nie doszła?
    >
    > ja od dawna czekam na kartę z OF i ani widu ani słychu

    Robercie moze tak byc ze zginela, ale tlumaczenie tego powodzia rozbawilo
    mnie.

  • 8. Data: 2010-06-29 05:26:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 17:26:35 +0200, Przemek napisał(a):

    > Robercie moze tak byc ze zginela, ale tlumaczenie tego powodzia
    > rozbawilo mnie.

    Ale czemu? To był w miarę realny i na czasie powód "powódź" i lepszy taki
    niż żaden (oczywiście dla banku) albo coś w stylu "ukradli ją kosmici/
    krasnoludki".

    --
    xbartx