  • 1. Data: 2009-04-10 10:27:15
    Temat: Polbank i Aegon
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Hej.

    Polbank próbuje mi wciskać Ubezpieczenie z ochroną kapitału - to podobno
    jakaś ich współpraca z Aegon (w Polbanku mam MC, którego chcą obciążać
    składką).

    Poprosiłem o podesłanie umowy i regulaminu - sam jestem ciekawy co
    wymyślili :-)

    Spotkał się ktoś z Was z tą ofertą?

    --
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-04-10 10:32:36
    Temat: Re: Polbank i Aegon
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Lukasz, sq2dyl pisze:

> [...]
    > składką).
    >
    > Poprosiłem o podesłanie umowy i regulaminu - sam jestem ciekawy co

    Ja też poprosiłem i dowiedziałem się, że nie dostanę, a dyspozycję muszę
    złożyć tu i teraz przez telefon. Dziękuję bardzo.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-04-10 10:47:19
    Od: k...@o...pl

    On 10 Kwi, 12:32, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Ja też poprosiłem i dowiedziałem się, że nie dostanę, a dyspozycję muszę
    > złożyć tu i teraz przez telefon. Dziękuję bardzo.

    Widać jakaś masowa akcja. Co ciekawe dzwonili minutę po wykonaniu
    płatności kartą Polbanku. ciekawe czy przypadek. Facet najpierw mówił,
    że nie da się zobaczyć regulaminu(sic!) za to on może odpowiedzieć na
    wszelkie pytania, ale na koniec przystał na to że go przyśle. Jeśli
    faktycznie to ciekawe co tam namotali i na co naciągają.

  • 4. Data: 2009-04-10 10:59:26
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > wszelkie pytania, ale na koniec przystał na to że go przyśle. Jeśli
    > faktycznie to ciekawe co tam namotali i na co naciągają.

    Skoro tak kreca i nie chca pokazac regulaminu, to znaczy ze placisz
    totalnie za nic - bo inaczej by sie nie bali ze wyczytasz ich glupoty.

    Ogolnie 90% ubezpieczen w bankach to totalny chłam, wyciaganie kasy itp
    - jak chcesz skorzystac to okazuje sie ze "zostal Pan zwolniony z pracy
    w sobote - a w warunkach umowy jest ze tylko we wtorek i czwartem
    obowiazuje ubezpieczenie" ew "prosimy o pisamne potwierdzenie przez
    ubezpieczonego, ze ulegl smiertelnemu wypadkowi" :D

  • 5. Data: 2009-04-10 11:01:31
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Ja też poprosiłem i dowiedziałem się, że nie dostanę, a dyspozycję muszę
    > złożyć tu i teraz przez telefon. Dziękuję bardzo.

    Mi też nie chcieli przysłać do wglądu. Więc dałem dyspozycję, a że to
    umowa na odległość to mam parę dni po otrzymaniu przesyłki na
    przestudiowanie jej warunków.

    --
    Łukasz

  • 6. Data: 2009-04-10 11:18:34
    Od: rhao <r...@p...pl>

    kb pisze:

> [...]
    > obowiazuje ubezpieczenie" ew "prosimy o pisamne potwierdzenie przez
    > ubezpieczonego, ze ulegl smiertelnemu wypadkowi" :D

    W Polbanku wszystko zmienia sie tak szybko ze czasem pracownicy dostaja
    informacje po kilku dniach, co wiecej czasem nie poparte zadnymi
    dokumentami(niedawno wspolpracowali z Generali dajac przymusowe
    ubezpieczenie kredytu do ktorego nie bylo zadnej umowy regulaminu nic
    tylko wniosek) moze jak "bankier" juz regulamin znajdzie to bedzie go
    mogl przekazac;D.

  • 7. Data: 2009-04-10 11:45:42
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mi też nie chcieli przysłać do wglądu. Więc dałem dyspozycję, a że to
    > umowa na odległość to mam parę dni po otrzymaniu przesyłki na
    > przestudiowanie jej warunków.

    Ja czekam na regulamin ponad tydzien i nie dostalem jeszcze. Moze czekaja,
    zeby minelo 10 dni.

  • 8. Data: 2009-04-10 12:17:48
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    rhao wrote:

> [...]
    > ubezpieczenie kredytu do ktorego nie bylo zadnej umowy regulaminu nic
    > tylko wniosek) moze jak "bankier" juz regulamin znajdzie to bedzie go

    A ja na to: a co mnie to obchodzi? To chyba troche ich problem...

    A potem ludzie kombinuja, bo w umowie sa dziwne zapisy, a bank pobral im
    kase z konta i oddac nie chce.

  • 9. Data: 2009-04-10 12:21:13
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    W sumie mi nawet nie powiedzieli, że to ma być obciążane z karty MC, ale
    początku nie słuchałem zbyt uważnie :)

    > Ja też poprosiłem i dowiedziałem się, że nie dostanę, a dyspozycję muszę
    > złożyć tu i teraz przez telefon. Dziękuję bardzo.

    Mi też początkowo chcieli wcisnąć, że to tak prosty produkt, że wszystko mi
    wyjaśnią przez telefon i od razu "podpiszemy" umowę.
    Byłem twardy i regulamin plus jakąś reklamówkę przesłali mi na maila.
    Poczytałem trochę i dla mnie ta oferta nie była atrakcyjna, więc się bardzo
    nie wgłębiałem. Chociaż gość, który dzwonił tydzień później był bardzo
    zdziwiony dlaczego się jednak nie decyduję :)
    Swoją drogą w regulaminie jest sporo odwołań do zapisów w umowie,
    szczególnie jeśli chodzi o koszty, procenty itp.
    Umowy nie przesłali, choć po przeczytaniu regulaminu nawet na o to nie
    prosiłem. Ciekawe czy wzór umowy by udostępnili. Tu pewnie byłoby ciężko.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 10. Data: 2009-04-10 12:43:40
    Od: Michał <n...@a...internetu.pl>

    Bartnick pisze:
    > Umowy nie przesłali, choć po przeczytaniu regulaminu nawet na o to nie
    > prosiłem. Ciekawe czy wzór umowy by udostępnili. Tu pewnie byłoby ciężko.

    Dziękuję Ci bardzo. Właśnie mi przypomniałeś, że miałem odstąpić od
    pewnej umowy z powodu niedopełnienia warunków informacyjnych. :D

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl