  • 1. Data: 2009-11-24 12:05:46
    Temat: Polbank - jednak banda idiotów
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    I to delikatnie mowiąc.
    Zastanawialem sie dlaczego na wyciagach nie mam informacji o kwocie
    cashback. Karta w sumie lezała i splacalem na niej tylko transakcje
    rozlozone na raty. No ale w koncu oferta innych bankow sie pogorszyla i
    pozostalem z sama kredytowka Polbanku. I w tym momencie brak kwoty
    cashback dal do myslania. Wczoraj uswiadomiliscie mnie ze:
    "Jest na pierwszej stronie wyciągu. Na pewno masz kartę objętą promocją?
    Bo stare nie są i trzeba wymienić na nowe (najpierw spłacając i
    zamykając starą)."

    Dzisiejszy telefon na infolinie rozbroił mnie juz calkowicie:

    Trzeba zamknac starą i zlozyc wniosek o nową :) W sytuacji gdy na starej
    mam rozlozone transakcje na raty nic nie moge zrobic.

    Coz, nie skomentuje.

  • 2. Data: 2009-11-24 12:19:05
    Temat: Re: Polbank - jednak banda idiotów
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 13:05:46 +0100, spammtrapp napisał(a):

> [...]
    >
    > Trzeba zamknac starą i zlozyc wniosek o nową :) W sytuacji gdy na starej
    > mam rozlozone transakcje na raty nic nie moge zrobic.

    No przecież dokładie to Ci napisałem. Takie procedury mają, podpisujesz
    nową umowę o kartę. Jeżeli karta inna niż Era to przy dużej kwocie
    rozłożonej na raty średnio się opłaca ze względu na obowiązkowe
    ubezpieczenie.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-11-24 13:00:05
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
> [...]
    > nową umowę o kartę. Jeżeli karta inna niż Era to przy dużej kwocie
    > rozłożonej na raty średnio się opłaca ze względu na obowiązkowe

    Inaczej zrozumialem slowo "wymienic" :)

  • 4. Data: 2009-11-24 13:07:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 14:00:05 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > Inaczej zrozumialem slowo "wymienic" :)

    Ja konieczność spłaty starej Visy (akurat miałem duże zakupy i nie
    widziałem sensu we wcześniejszej spłacie) ominąłem w ten sposób, że ją
    sobie zostawiłem a wziąłem kolejną kartę. Musiał być to MasterCard bo
    podobno 2 kart tego samego typu mieć nie można. Po spłacie starą Vise też
    wymieniłem na nową. Przy braniu drugiej karty nie chciano żadnych papierów,
    podpisałem tylko wniosek i nową umowę. Przy zamianie starej Visy na nową
    poproszono mnie o podpisanie oświadczenia o zarobkach, trochę to bez sensu
    bo przecież w tym momencie nie zwiększałem limitu kredytowego i powinni
    byli o to poprosić przy wyrabianiu MC raczej.

    PS. W Polbanku notorycznie kserują dowód osobisty, po cholerę im tyle kopii
    to nie wiem ;).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-11-24 13:55:45
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
> [...]
    > bo przecież w tym momencie nie zwiększałem limitu kredytowego i powinni
    > byli o to poprosić przy wyrabianiu MC raczej.

    No to skoro taki numer przejdzie to jak najbardziej :)

    > PS. W Polbanku notorycznie kserują dowód osobisty, po cholerę im tyle kopii
    > to nie wiem ;).

    Taa, procedura :)

  • 6. Data: 2009-11-24 14:11:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 14:55:45 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > No to skoro taki numer przejdzie to jak najbardziej :)

    Wyrobienie MC zaproponował konsultant w oddziale. Vise którą początkowo
    miałem zamknąć (ale nikt do tego nie zmuszał) postanowiłem sobie jednak
    wymienić. W końcu te 120 transakcji rocznie bez problemu na kartach
    wyrabiam. Od razu zaznaczam, ze mam moje deklarowane dochody (przy
    pierwszej karcie przedstawiłem zaświadczenie z pracy) spokojnie wystarczają
    na otrzymanie podwójnego limitu.

    Uwaga na serwis sms, po 3 miesiącach naliczono mi opłatę pomimo tego, że
    ani jeden sms nie przyszedł i myślałem, że usługa nie została włączona.
    Po reklamacji przez www opłatę oddano a odpowiedź na reklamację ma przyjść
    zwykłą pocztą (cholera wie po co ;)).

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-11-24 14:14:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    miałem zamknąć (ale nikt do tego nie zmuszał) postanowiłem sobie jednak
    wymienić. W końcu te 120 transakcji rocznie bez problemu na kartach
    wyrabiam. Od razu zaznaczam, że moje deklarowane dochody (przy

  • 8. Data: 2009-12-02 11:14:09
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
> [...]
    > wyrabiam. Od razu zaznaczam, że moje deklarowane dochody (przy
    > pierwszej karcie przedstawiłem zaświadczenie z pracy) spokojnie wystarczają

    Rowniez i mi udalo sie rozwiazac sytuacje za pomoca powyzszego scenariusza.

    Dzieki za informacje.