  • 1. Data: 2008-09-18 21:36:37
    Temat: Polbank - kosmiczna porażka
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Witam
    Dyspozycja przelewu po 22 - nie zostaje wogóle brana pod uwagę. Testowałem
    to na przelewie wennętrznym (z konta oszczędzającego na gotówkowe). System
    nawet słowem o tym nie wspomina.
    Ta sama zasada dotyczy pewnie przelewów zewnętrznych.

    Co do samego ściągania certyfikatu i wogóle obsługi kont przez internet:
    takiej partyzantki jeszcze nie widziałem!

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2008-09-19 03:28:02
    Temat: Re: Polbank - kosmiczna porażka
    Od: i...@g...com

    On 18 Wrz, 23:36, "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> wrote:
> [...]
    > to na przelewie wennętrznym (z konta oszczędzającego na gotówkowe). System

    To normalka w polbanku.

    Przelew wisi do rana z adnotacją:

    Przelew na własny rachunek Transakcja przesłana do realizacji

    Otworzą rano placówkę, pani Kasia kliknie enter i przelew ruszy :-)

  • 3. Data: 2008-09-19 08:03:54
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl>

    "Negatyw" napisał :

    > Co do samego ściągania certyfikatu i wogóle obsługi kont przez internet:
    > takiej partyzantki jeszcze nie widziałem!

    Dlatego wczoraj złożyłem rezygnację z nieprzyznanego na szczęście jeszcze
    kredytu Na Miarę. Pieprzę takie coś.
    Wolę gdzie indziej drożej niż u nich wiochę brać na klatę.

    pozdrawiam
    przeKOT

  • 4. Data: 2008-09-19 13:13:21
    Od: i...@g...com

    On 19 Wrz, 05:28, i...@g...com wrote:

    > To normalka w polbanku.
    >
    > Przelew wisi do rana z adnotacją:
    >
    > Przelew na własny rachunek     Transakcja przesłana do realizacji
    >
    > Otworzą rano placówkę, pani Kasia kliknie enter i przelew ruszy :-)

    Ups, pomyliłem się,

    http://i33.tinypic.com/2cerbep.png

    Mój (zlecony wczoraj po 20) dalej wisi, Pani kasia chyba na urlopie :(

  • 5. Data: 2008-09-19 14:48:08
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    i...@g...com pisze:

    > Ups, pomyliłem się,
    >
    > http://i33.tinypic.com/2cerbep.png
    >
    > Mój (zlecony wczoraj po 20) dalej wisi, Pani kasia chyba na urlopie :(

    Nie ruszy.

  • 6. Data: 2008-09-19 14:51:25
    Od: i...@g...com

    On 19 Wrz, 16:48, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Nie ruszy.

    A to dlaczego?
    Czyżby jest jakiś ukryty ficzer blokujący który umnknął mojej uwadze?

  • 7. Data: 2008-09-19 15:34:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    i...@g...com pisze:

    > A to dlaczego?

    Te Typy Tak Mają

  • 8. Data: 2008-09-19 15:44:13
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 19 Sep 2008 07:51:25 -0700 (PDT), i...@g...com wrote:

    > A to dlaczego?
    > Czyżby jest jakiś ukryty ficzer blokujący który umnknął mojej uwadze?

    Bo tak ten system ma.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki