  • 1. Data: 2010-06-28 13:59:22
    Temat: Polbank leży
    Od: " " <a...@g...pl>

    Próbuję dostać się do swoich mocnych w Polbanku coby wyciągnąć z nich
    zaskórniaczki, a tu waa***a: "Połączenie z serwerem zostało zresetowane
    podczas wczytywania strony". Tzn. strona Polbanku jest, ale polbanku24 - czyli
    bankowości elektronicznej - już niet. Czy u Was też tak?

    ... Czyżby uciekli do Grecji w pierwszy dzień kanikuły? ;-)

  • 2. Data: 2010-06-28 14:05:58
    Temat: Re: Polbank leży
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    czyli
    > bankowości elektronicznej - już niet. Czy u Was też tak?

    Byl czas przywyknac...

    Ja to sie dziwie jak wszystko u nich dziala - a to sie czesto nie zdarza.

    Ot ich natura.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2010-06-28 15:33:02
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > czyli
    >
    > Byl czas przywyknac...
    >
    > Ja to sie dziwie jak wszystko u nich dziala - a to sie czesto nie zdarza.
    >
    > Ot ich natura.

    Znowu padł ......

  • 4. Data: 2010-06-28 19:19:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 13:59:22 +0000 (UTC), a...@g...pl
    napisał(a):

    > ... Czyżby uciekli do Grecji w pierwszy dzień kanikuły? ;-)

    Na razie jest dobrze, mocnooszczędzające są, za to znikneły kredytówki.
    Mi pasuje ;).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-06-29 05:24:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 21:19:40 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Na razie jest dobrze, mocnooszczędzające są, za to znikneły kredytówki.
    > Mi pasuje ;).

    Ja wczoraj około 20.30 chciałem skorzystać z ich bankomatu, ale po
    wpisaniu PINu od razu pluł kartą i po drugiej próbie zrezygnowałem, bo
    już sam zwątpiłem czy to moja czy jego wina ;)

    --
    xbartx