  • 1. Data: 2007-08-09 09:14:26
    Temat: Polbank - limity- ciekawostka.
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Przegladajac TOiP(Pozycja 12.1.5) Polbanku, zauwazylem ciekawa pozycje przy
    limitach na przelewy z ich konta. Spalty obcych kart kredytowych sa ograniczone do
    1000zl dziennie,

    Nie wiem jak to w praktyce wyglada, czy dotyczy pojedynczego przelewu na karte a
    pusci dwa po 900 zl np.na jedna karte, oraz czy dotyczy sumy wplat na karty czy tez
    mozna splacac kilka kart na laczna kwote przekraczajaca ten limit.

    W kazdym razie, posiadacz obcej KK robiacy nia stale czy okazjonalnie, transakcje
    dajace wiecej niz 1000 zl do zplaty, moze sie niezle zdziwic w dniu platnosci,
    jesli wczesniej nie przestudiowal tych limitow.

  • 2. Data: 2007-08-09 09:26:22
    Temat: Re: Polbank - limity- ciekawostka.
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2007 09:14:26 +0000 (UTC), Krzysztofsf napisał(a):

> [...]

    > dajace wiecej niz 1000 zl do zplaty, moze sie niezle zdziwic w dniu platnosci,
    > jesli wczesniej nie przestudiowal tych limitow.

    Ciekawe w jaki sposób rozpoznają, że przelew idzie na rachunek KK w innym
    banku?.
    Także limit 5k PLN na przelew do innego banku jest nieco dziwny. Może sami
    nie wierzą w bezpieczeństwo własnego systemu bankowości internetowej?
    --
    JotBe

  • 3. Data: 2007-08-09 10:06:15
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Przy otwieranie konta w Polbanku można sobie wszystkie limity dowolnie
    poustawiać. Nie ma się co sugerować tymi z TOiP.

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-08-09 10:12:31
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > Przy otwieranie konta w Polbanku można sobie wszystkie limity dowolnie
    > poustawiać. Nie ma się co sugerować tymi z TOiP.

    Ja ich cisne z pytaniem - narazie brak odpowiedzi - czy jesli do czasu wdrozenia
    funkcjonalnosci obslugi konta z Windows Vista daja darmowa obluge transakcji przez
    telefon, to czy posiadacz Linuxa otrzyma rowniez takie darmowe rozwiazanie
    telefoniczne.

    Sie im przygladam jako jednej z alternatyw jesli GeMoney popsulby male BPH.

  • 5. Data: 2007-08-09 10:23:29
    Temat: Re: Polbank - wyplata w placowce- ciekawostka.
    Od: "luwiczek" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jesli chodzi o ciekawostke to po przeczytaniu TOiP Polbanku mam takie
    pytanie: czy istnieje mozliwosc wyplaty pieniedzy w placowce bez placenia
    karnej oplaty? O tym mowi punkt 6 TOiP Polbanku
    http://www.polbank.com.pl/download/tabela_oplat_i_pr
    owizji_dla_klientow_indyw
    idualnych.pdf

    Pozdrawiam
    ludwiczek

  • 6. Data: 2007-08-09 10:25:11
    Od: "l sz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chodzi o kwote powyzej 15 000zl

  • 7. Data: 2007-08-09 16:07:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:
    > Przy otwieranie konta w Polbanku można sobie wszystkie limity dowolnie
    > poustawiać. Nie ma się co sugerować tymi z TOiP.

    A udało ci się to zrobić?
    Ja dwa tygodnie temu przy otwieraniu konta wypełniłem w oddziale papierek
    zmiany limitów.
    Próbowałem przelewów - jeden przelew mogę wysłać na 5000 zł, za to ich ilość
    nie jest obraniczona ;-)
    Jakiś bezsens.