  • 1. Data: 2009-07-19 13:15:41
    Temat: Polbank, nowa TOiP, stara KK
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    Właśnie dostałem kolejny wyciąg z KK (VISA Silver) i nie ma tam
    informacji o nowej TOiP obowiązującej od 16.06.2009. Czy to oznacza,
    że wszystkie te opłaty za ubezpieczenia, cashback itp. dotyczą tylko
    nowowydawanych kart? Czy też Polbank "zapomniał" poinformować o nowej
    TOiP i na kolejnym wyciągu mam się spodziewać "niespodzianek" w
    postaci nowych opłat?

  • 2. Data: 2009-07-19 14:57:48
    Temat: Re: Polbank, nowa TOiP, stara KK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 19-07-09 15:15, Josh01 wrote:
> [...]
    > nowowydawanych kart? Czy też Polbank "zapomniał" poinformować o nowej
    > TOiP i na kolejnym wyciągu mam się spodziewać "niespodzianek" w

    Tylko dla nowych. W przyszlosci maja dac mozliwowsc migracji.

  • 3. Data: 2009-07-19 20:06:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 16:57:48 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Tylko dla nowych. W przyszlosci maja dac mozliwowsc migracji.

    No właśnie też się zdziwiłem, że nic.
    Testowo wykonałem kilka transakcji w ostatnim miesiącu, ale jak tak to
    widzę, że karta znów pójdzie do szuflady na jakiś czas.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-07-20 05:22:46
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 19 Lip, 22:06, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No właśnie też się zdziwiłem, że nic.
    > Testowo wykonałem kilka transakcji w ostatnim miesiącu, ale jak tak to
    > widzę, że karta znów pójdzie do szuflady na jakiś czas.

    Poniewaz nie uzyskalem KK ERA Polbank - i juz nie uzyskam w
    najblizszym czasie, bo wszedlem w raty 0% x 30 , naciagajac do
    nieprzytomnosci zdolnosc kredytowa (wg bankow), jestem zadowolony, ze
    nie wlaczaja tego obligatoryjnie - cashback na KK Polbanku przy malym
    wykorzystaniu karty kwotowo a oblozeniu jej zakupem na raty,
    spowoduje , ze koszt ubezpieczenia bedzie dochodzil do kosztu kredytu
    (np mamy zakup za 2 tyz na 12 rat a srednio robimy do 100 zl
    miesiecznei zakupow ta karta).

  • 5. Data: 2009-07-28 06:35:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 20:06:53 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > No właśnie też się zdziwiłem, że nic.
    > Testowo wykonałem kilka transakcji w ostatnim miesiącu, ale jak tak to
    > widzę, że karta znów pójdzie do szuflady na jakiś czas.

    No to napisałem do nich z pytaniem o promocję i konwersję karty i dostałem
    odpowiedź:
    "U[przejmie informujemy,iż wszystkie karty kredytowe sa objęte warunkami
    promocyjnymi. Uprzejmie prosimy o udanie się do jest placówki banku w celu
    wymiany karty. W przypadku zapytan prosimy o kontakt z infolinia serwis
    Polbank24"

    Ale chyba muszę zadzwonić bo golda mi przecież nie wymienią w oddziale. :)

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-07-28 07:53:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 08:35:49 +0200, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > serwis Polbank24"
    >
    > Ale chyba muszę zadzwonić bo golda mi przecież nie wymienią w oddziale.

    Trzeba wymienić kartę w celu wejścia w nowe warunki? Strasznie dziwne...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 7. Data: 2009-07-28 08:08:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 07:53:03 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Trzeba wymienić kartę w celu wejścia w nowe warunki? Strasznie dziwne...

    Cały Polbank ;). No nic, moja i tak jest do wymiany bo pęknięta a nie
    chciało mi się wcześniej dzwonić, spróbuję wieczorem bo teraz jak zwykle
    dodzwonić się nie da.

    --
    Kojer