  • 1. Data: 2009-04-30 10:12:03
    Temat: [Polbank] nowy soft w bankomatach?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Mam kartę bez prowizji więc wypłacam sobie gdzie chcę, a bankomaty
    Polbanku miały nominał 20 zł więc zawsze zmuszałem go do wypłaty parę
    razy po 80 lub 130 zł.

    Dziś się trochę zdziwiłem, bo z menu bankomatu znikła możliwość wypłaty
    "dowolnej kwoty" - proponują same wielokrotności 50

    Czy też zauważyliście u siebie taką zmianę, chodzi mi o to czy to w
    całym Polbanku tak wymyślili, czy tylko akurat w bankomacie na Gocławiu?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2009-04-30 10:25:57
    Temat: Re: nowy soft w bankomatach?
    Od: k...@o...pl

    On 30 Kwi, 12:12, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > Dziś się trochę zdziwiłem, bo z menu bankomatu znikła możliwość wypłaty
    > "dowolnej kwoty" - proponują same wielokrotności 50
    w Katowicach widziałem podobnie, dotyczyło to karty Aliora (może
    wszystkich "obcych").
    Kartą Polbanku można było wypłacić dowolną kwotę.
    (BTW, w jednym banko-wpłatomacie wypłaciłem, zmieniłem kartę i
    wpłaciłem te same pieniądze:)
    Najszybsze przelewy Alior->Polbank. )

  • 3. Data: 2009-04-30 11:06:39
    Temat: Re: [Polbank] nowy soft w bankomatach?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 12:12:03 +0200, blad napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy też zauważyliście u siebie taką zmianę, chodzi mi o to czy to w
    > całym Polbanku tak wymyślili, czy tylko akurat w bankomacie na Gocławiu?

    Prawdopodobnie akurat brakowało w bankomacie dwudziestek.

  • 4. Data: 2009-04-30 11:21:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jureq"

    > Prawdopodobnie akurat brakowało w bankomacie dwudziestek.

    i z tej okazji sam sobie zmienił menu ?
    o takich inteligentnych bankomatach to ja jeszcze nie slyszalem :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2009-04-30 11:27:53
    Od: MK <m...@i...pl>

    At 30 Apr 2009 13:21:10 +0200 blad wrote:

    > i z tej okazji sam sobie zmienił menu ?
    > o takich inteligentnych bankomatach to ja jeszcze nie slyszalem :-)
    > *** blad ***

    Eeee... Bankomat jest tak inteligentny jak student w nim siedzacy ;).
    generalnie bym sie nie zdziwil gdyby zrezygnowali z 20, ale mozliwosc
    zdefiniowania kwot to musi byc.

    MK

  • 6. Data: 2009-04-30 13:10:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <
    > Eeee... Bankomat jest tak inteligentny jak student w nim siedzacy ;).
    > generalnie bym sie nie zdziwil gdyby zrezygnowali z 20, ale mozliwosc
    > zdefiniowania kwot to musi byc.

    musi być, ale właśnie jej nie ma - znikła!
    Tak się zadziwiłem (bo zawsze była), że zostawiłem ten bankomat i
    poszedłem 20m dalej do bankomatu PKO BP, ktory zawsze mial 20 i
    mozliwosc podania kwoty
    *** blad ***

  • 7. Data: 2009-04-30 13:13:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl>

    >w Katowicach widziałem podobnie, dotyczyło to karty Aliora (może
    >wszystkich "obcych").

    jest to jakieś wyjaśnienie, ale i tak musiała zajść jakaś zmiana softu,
    skoro
    ja z tego bankomatu Polbanku już wiele razy wypłacałem wybraną kwotę
    kartą Fortisa a teraz nie mogę
    *** blad ***

  • 8. Data: 2009-05-01 21:47:03
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Eeee... Bankomat jest tak inteligentny jak student w nim siedzacy ;).
    > generalnie bym sie nie zdziwil gdyby zrezygnowali z 20, ale mozliwosc
    > zdefiniowania kwot to musi byc.

    W Belgii w większkości bankomatów ogólnodostępnych nie ma. Są tylko
    wybrane kwoty z menu.