  • 11. Data: 2010-03-12 15:20:50
    Temat: Re: [Polbank] KK - kiedy księgowanie_spłat
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:10:45 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jeśli zdanie "założyłem KK żonie" oznacza kartę dodatkową, to oczywiście,
    > że karta dodatkowa widoczna jest w panelu głównego użytkownika.
    > Bo poza tym nie wiem jak można komuś założyć kartę ;-)

    Normalnie, wypełnić za nią wniosek, a ona tylko podpisała przy kurierze ;).

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2010-03-12 18:07:09
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Automatyczną spłatę z mocnooszczędzającego
    > widzę od razu i na koncie i na saldzie/wyciągu karty.

    Może dlatego, że to kosztuje ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-03-12 18:19:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 19:07:09 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Może dlatego, że to kosztuje ;-) ?

    Kogo?

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-03-12 19:31:09
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Kogo?

    Czyli nie traktują tego jako stałego zlecenia wewnętrznego ?
    Czy wykorzystujesz 1 bezpłatny przelew w miesiącu ?

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2010-03-13 07:58:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 20:31:09 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Czyli nie traktują tego jako stałego zlecenia wewnętrznego ?
    > Czy wykorzystujesz 1 bezpłatny przelew w miesiącu ?

    Przelewy wewnętrzne są darmowe. Pomyliło ci się z "Rachunkiem Premiowanym".

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2010-03-13 08:51:56
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Przelewy wewnętrzne są darmowe. Pomyliło ci się z "Rachunkiem
    > Premiowanym".

    Przelew wewnętrzny i owszem jest (był ?) darmowy.
    Ale stałe zlecenie wewnętrzne dla Mocno Oszczędzającego - brak takiej
    funkcjonalności.
    1 bezpłatna wypłata środków w miesiącu.
    Sprawdź aktualnę tabelę opłat.

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2010-03-13 08:52:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 08:58:27 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Przelewy wewnętrzne są darmowe. Pomyliło ci się z "Rachunkiem
    > Premiowanym".

    A w ogóle to są nowości w systemie ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 18. Data: 2010-03-13 10:20:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 09:51:56 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Przelew wewnętrzny i owszem jest (był ?) darmowy.

    Jest.

    > Ale stałe zlecenie wewnętrzne dla Mocno Oszczędzającego - brak takiej
    > funkcjonalności.

    Czyli realizują coś czego nie ma ;)

    > 1 bezpłatna wypłata środków w miesiącu.

    A to gdzie wyczytałeś?

    > Sprawdź aktualnę tabelę opłat.

    Mam ją przed sobą. Automatyczna spłata KK nie jest ujęta w tabeli czyli
    jest za darmo.

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2010-03-13 10:20:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 08:52:06 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A w ogóle to są nowości w systemie ;-)

    Chwilowo nieczynne ;).

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2010-03-13 10:40:16
    Temat: Polbank rewolucja
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Mar, 11:20, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Chwilowo nieczynne ;).

    Już czynne :) Od dziś Polbank dokonał prawdziwej rewolucji -
    wprowadził akceptacje przelewów za pomocą smsów :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus