  • 1. Data: 2009-07-31 14:07:47
    Temat: Polbank - rotfl :-)
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Sytuacja wygląda tak: mam dwa MasterCardy - jeden w Aliorze, drugi w
    Polbanku. Dla większego bezpieczeństwa na wypadek awarii postanowiłem
    zamienić jednego MC na Visę. W Aliorze Visy się nie da, więc pozostał
    Polbank. I teraz tak:

    Złożyłem dyspozycję zamiany MC na Visę (czyli zamknięcia MC i otwarcia
    Visy z zachowaniem TEGO SAMEGO LIMITU KREDYTOWEGO). Po dwóch dniach
    dostałem odpowiedź odmowną. Jako powód podano: BRAK ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.

    Jednocześnie poinformowano mnie, że oczywiście mogę sobie nadal
    korzystać z karty MC, którą miałem do tej pory (przypominam - z tym
    samym limitem).

    Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-07-31 15:01:00
    Temat: Re: Polbank - rotfl :-)
    Od: " " <r...@g...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

    Nie tylko wydaje, to już pewne! Zrezygnowałem u nich z karty, poprawnie
    obsługiwana, bez przeterminowanych zadłużeń, etc. Następnie się rozmyśliłem
    i złożyłem wniosek o powtórne wydanie. 3 odmowy później (odmawiali wydania
    nawet o połowę mniejszego limitu) zamiast wnioskować o nową postanowiłem
    przenieść kartę z inneg banku do Polbanku. I przenieść oczywiście mógłbym,
    gdyby nie... brak zdolności kredytowej.

    Pozdr,
    R.

  • 3. Data: 2009-07-31 17:38:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

    Nie tylko w Polbanku.
    A mBanku wyglądało to dokładnie tak samo.
    No to zrezygnowałem.
    Millenium dał mi Golda bez zbędnych pytań i weryfikacji czegokolwiek poza
    dowodem osobistym.

  • 4. Data: 2009-07-31 18:43:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:h4utrk$1no$1@inews.gazeta.pl

    > Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

    Blondyny nie pracują tylko w Polbanku. Życie mnie nauczyło, że głupich nie
    sieją - oni się po prostu takimi rodzą, żyją i na całe szczęście kiedyś
    umierają :)

  • 5. Data: 2009-07-31 19:13:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

    Ale co w tym dziwnego ? Widać po prostu nie wychodziło na chwilę obecną,
    że posiadasz zdolność i karty dostać nie mogłeś. To, że kiedyś miałeś
    zdolność to nie oznacza, że masz ją nadal.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-07-31 19:27:19
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 31 Lip, 15:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ale co w tym dziwnego ? Widać po prostu nie wychodziło na chwilę obecną,
    > że posiadasz zdolność i karty dostać nie mogłeś. To, że kiedyś miałeś
    > zdolność to nie oznacza, że masz ją nadal.

    Ale rozumujac dalej tym tokiem, powinni byli Przemyslawowi odebrac
    karte MC w takiej sytuacji, prawda? Jezeli nie ma "zdolnosci" to nie
    ma "zdolnosci".

    A jak widze / slysze "na chwilę obecną" to zaczynaja mnie zeby bolec
    na wspomnienie nowomowy mBanku, wiec bylbym wdzieczny za "obecnie",
    jesli mozna prosic. :)

  • 7. Data: 2009-07-31 19:52:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/31/09 9:27 PM, bradley.st pisze:

    > Ale rozumujac dalej tym tokiem, powinni byli Przemyslawowi odebrac
    > karte MC w takiej sytuacji, prawda? Jezeli nie ma "zdolnosci" to nie
    > ma "zdolnosci".

    A może u nich po prostu rządzi procedura i np zamiana karty to tak
    naprawdę wyrobienie nowej ale do zdolności liczą wszystkie kk, które
    posiada nawet tą którą chce konwertować i wychodzi z maszyny, że
    zdolności brak ;)
    Albo jest jeszcze bardziej prozaiczna przyczyna - jakiś odgóryn dekret,
    że nowych kk nie wydajemy i kropka.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2009-07-31 20:12:57
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > Ale co w tym dziwnego ? Widać po prostu nie wychodziło na chwilę obecną,
    > że posiadasz zdolność i karty dostać nie mogłeś. To, że kiedyś miałeś
    > zdolność to nie oznacza, że masz ją nadal.

    Mimo, że mam ją nadal na MC z tym samym limitem...? :-)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-07-31 20:36:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > Ale rozumujac dalej tym tokiem, powinni byli Przemyslawowi odebrac
    > karte MC w takiej sytuacji, prawda? Jezeli nie ma "zdolnosci" to nie
    > ma "zdolnosci".

    Ale jak już masz te karty to nikt tej zdolności nie bada w trakcie.
    Natomiast nowej karty można już nie dostać, bo zmieniają się np zasady
    udzielana kredytów (kryzys etc.) lub polityka banku.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-07-31 20:40:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Mimo, że mam ją nadal na MC z tym samym limitem...? :-)

    Problem może być w tym, że kartę już posiadasz, a zamiana może być
    traktowana jako wyrobienie nowej KK i wtedy zdolność już nie wychodzi.

    Poza tym to, że dany produkt kredytowy posiadasz to nie oznacza, że w
    dowolnym momencie masz jeszcze wystarczają zdolność kredytową do tego
    aby taki produkt uzyskać. Wystarczy, że miałeś zdolność w momencie
    przyznania danej karty, a później na skutek różnych czynników (kryzys,
    zmiana polityki banku, globalne ocieplenie itp.) mogłeś już tej
    zdolności według banku nie mieć.

    --
    Mithos