  • 1. Data: 2011-01-21 20:35:20
    Temat: Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czy ktos z Was moze sprawdal w praktyce ubezpieczenie Assistance przy
    prestizowej KK w Polbanku?

    Bo tak sobie wlasnie porownalem OWU ubezpieczen assistance gold (przy
    prestizowej kk) oraz zwykle assistance (przy komfortowej kk) i warunki
    tego pierwszego sa zdecydowanie GORSZE, wrecz tragiczne (porownujac do
    innych).

    Sprawdzal to moze juz ktos z Was? Bo ja wlasnie wyslalem pytanie do
    banku (przez serwis transakcyjny) i pewnie poczekam kilka dni na
    odpowiedz.

    W tym OWU pakietu Assistance GOLD nie ma ani sum ubezpieczenia (po za
    Assistance domowym - ktore i tak jest znacznie gorsze od podstawowego
    assistance), ani wykluczen. Nie ma definicji co to jest np: pojazd (w
    sensie wiek auta czy jest ograniczony) itd
    Wrecz np przy car assistance pisze, ze ubezpieczenie pokrywa tylko
    ORGANIZACJE uslugi (np holowania), a za sama usluge (np holowanie)
    placi klient. Natomiast przy zwyklym assistance mam np zapewnione
    holowanie dwa razy do roku z limitem 400 zl na jedno zdarzenie.

    Ktos sie juz moze o to Polbanku pytal (czy pakiet gold jest znacznie
    gorszy od zwyklego)?

    A skad moje pytanie: zmienialem dzisiaj rachunek zwykly na pomagajacy
    w Polbanku (ten bezplatny) i zaproponowano mi zmiane z KK Komfortowej
    na Prestizowa - na co sie zgodzilem. A tutaj teraz znalazlem taki
    piekny kwiatek w OWU Assistance :(
    I bede musial chyba w poniedzialek ten wniosek o zmiane KK odkrecac :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-01-21 21:41:21
    Temat: Re: Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-21 21:35, Rafal M pisze:

    > Czy ktos z Was moze sprawdal w praktyce ubezpieczenie Assistance przy
    > prestizowej KK w Polbanku?

    W praktyce - nie. Teoretycznie - częściowo. Zauważyłem, że np. holowanie
    auta w assistance dla kart komfortowych i praktycznych jest darmowe, a
    dla kart gold - płatne. Na odpowiedź na pytanie czekałem ok. miesiąca,
    przypominając się kilkukrotnie:

    <cytat>
    Uprzejmie informuje, że ubezpieczenia dla kart praktycznej i komfortowej
    pokrywa koszty
    holowania, a ubezpieczenie do kart "prestiżowych" (Gold) nie pokrywa
    kosztów holowania.

    Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości skorzystania przez posiadacza kart
    prestiżowych z ubezpieczenia assistance dedykowanego dla karty
    praktycznej i komfortowej.
    Obecnie trwają prace nad zmianą zakresu ubezpieczeń i w ciągu kilku
    tygodni, zaproponujemy Klientom kart prestiżowych alternatywne
    rozwiązanie problemu.
    </cytat>

    Tyle dobrze, że widzą, że "problem" jest...

  • 3. Data: 2011-01-21 22:40:40
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 21 Sty, 22:41, Wojciech Nawara <u...@n...info> wrote:

    > Tyle dobrze, że widzą, że "problem" jest...

    Czyli dobrze ze zauwazylem... Przesada, zeby pakiet Gold byl
    zdecydowanie gorszy od normalnego.

    No nic, w poniedzialek odkrecam ta zmiane karty z komfortowej na
    prestizowa.

    Swoja droga, Assistance przy KK komfortowej jest chyba jednym z
    lepszych na rynku.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2011-01-22 05:59:11
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy ktos z Was moze sprawdal w praktyce ubezpieczenie Assistance przy
    > prestizowej KK w Polbanku?

    prestiz w pólbanku ? niezly oksymoron...

  • 5. Data: 2011-01-22 09:11:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 22 Jan 2011 06:59:11 +0100, brum wrote:

    > prestiz w pólbanku ? niezly oksymoron...

    Ta karta się tak (dla niepoznaki) nazywa.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 6. Data: 2011-01-22 14:44:04
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 21.01.2011 21:35, Rafal M pisze:
> [...]
    > piekny kwiatek w OWU Assistance :(
    > I bede musial chyba w poniedzialek ten wniosek o zmiane KK odkrecac :(

    A zmiana rodzaju KK w Polbanku odbywa się w miarę sprawnie czy wiąże się
    z całą procedurą typu: wniosek, zaświadczenia itp.?

  • 7. Data: 2011-01-22 16:29:47
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Sty, 15:44, kranu <k...@l...pl> wrote:

    > A zmiana rodzaju KK w Polbanku odbywa się w miarę sprawnie czy wiąże się
    > z całą procedurą typu: wniosek, zaświadczenia itp.?

    Mi sami zaproponowali zmiane (pewnie planow sprzedazowych w oddziale
    nie wyrabiaja) i ma sie to odbyc bez zadnych zaswiadczen (bo mam w
    Polbanku depozyty na oszczedzajacych).
    Ale i tak w poniedzialek to odkrecam, moze tylko limit na komfortowej
    KK zwieksze.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2011-01-22 16:40:51
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > prestizowej kk) oraz zwykle assistance (przy komfortowej kk) i warunki
    > tego pierwszego sa zdecydowanie GORSZE, wrecz tragiczne (porownujac do
    wszyscy tu zjechali golda ale żeby być uczciwym trzeba chyba też
    wspomnieć że
    - gold to nie tylko assistance jeśli chodzi o ubezpieczenia
    - ubezpieczenie w gold jest za free, komfort to chyba 2zł

  • 9. Data: 2011-01-22 17:58:09
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Sty, 17:40, Ra <t...@p...onet.pl> wrote:

    > - ubezpieczenie w gold jest za free, komfort to chyba 2zł

    Tylko ze przy komforcie masz faktyczne ubezpieczenie assistance, a
    przy goldzie tylko organizacje pomocy (za sama pomoc placisz).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2011-01-22 18:01:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-22 18:58, Rafal M pisze:

    > Tylko ze przy komforcie masz faktyczne ubezpieczenie assistance, a
    > przy goldzie tylko organizacje pomocy (za sama pomoc placisz).

    Czyli w zasadzie nic nie masz (dla Golda). Zadzwonić do pomocy drogowej
    albo innego specjalisty to potrafię sam, łaska Półbanku mi do tego nie
    jest potrzebna. ;-)