  • 1. Data: 2009-09-07 10:47:25
    Temat: Polbank vs Eurobank
    Od: Oli <O...@a...com>

    Regulaminy w bankach zmieniają się tak szybko, że trudno je śledzić na
    bieżąco. Dopiero teraz dokładniej przyglądnąłem się obu bankom.
    Aktualnie wygląda to tak :
    Polbank : Konto Mocno Oszczędzające 6.5% (jeszcze)
    Eurobank : Rachunek Oszczędnościowy 5.7% (już)
    Przelew z kont oszczędnościowych na zwykłe :
    Polbank 4 zł , Eurobank 0
    Po 14 dniach różnica na oprocentowaniu spłaci tą opłatę.
    Po 90 dniach przy kapitale początkowym 13000 zarobimy 22.04 ( już te 4
    zł odliczone).
    Coś pominąłem z regulaminów ?

    Zarobek niewielki ale jeżeli polega to tylko na arbitrażu internetowym
    to czemu nie, choć koszt przeszukiwania regulaminów (czas*stawka
    godzinowa ;) ) też jest niezły.
    Oczywiście jeżeli Polbank zmieni oprocentowanie to zysk może być
    iluzoryczny lub nawet stracimy ( gdy oprocentowanie w Polbanku zmieni
    się przed 14 dniami, bo nie będziemy dryndać do okienka po te 4 zł ;) )

    --
    Oli

  • 2. Data: 2009-09-07 12:46:33
    Temat: Re: Polbank vs Eurobank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 12:47:25 +0200, Oli napisał(a):

> [...]
    > Po 14 dniach różnica na oprocentowaniu spłaci tą opłatę. Po 90 dniach
    > przy kapitale początkowym 13000 zarobimy 22.04 ( już te 4 zł odliczone).

    Obydwie oferty są niezłe i raczej niczego podejrzanego, nie należy się
    raczej spodziewać. Z moich uwag:
    Polbank:
    - trzeba mieć mocne nerwy, dużo cierpliwości i wyrozumiałości, zapas
    melisy albo mocniejszego uspokajacza aby korzystać z dostępu www do konta
    w Polbanku, także te płatne przelewy a bezpłatny wypłaty chyba są pewnym
    rodzajem ochrony klientów :)
    Eurobank:
    - nie brać karty do ROR, pamiętać o spełnieniu warunku, aby ROR był
    bezpłatny, bo bez ROR nie założymy KO

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-07 14:59:06
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Oli wrote:

    > Eurobank : Rachunek Oszczędnościowy 5.7% (już)

    jeszcze sa 6% lokaty 7/14-dniowe. 2160pln na kazdej i szafa gra.

  • 4. Data: 2009-09-07 20:01:06
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie xbartx w liscie z dnia 2009-09-07 14:46 napisala
    nastepujace slowa:

    [...]
    > Eurobank:
    > - nie brać karty do ROR, pamiętać o spełnieniu warunku, aby ROR był
    > bezpłatny, bo bez ROR nie założymy KO

    Dla pewności:
    - by mieć darmowy ROR wystarczy np tylko raz w miesiącu ze swojego
    innego konta przelać >800zł a następnego dnia (ewentualnie najbliższą
    sesją elixira po otrzymaniu pieniędzy) z powrotem tą samą kwotę przelać
    na początkowe konto? Zgadza się?

    --
    michal

  • 5. Data: 2009-09-07 21:07:57
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Sep 7, 10:01 pm, Michał <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > innego konta przelać >800zł a następnego dnia (ewentualnie najbliższą
    > sesją elixira po otrzymaniu pieniędzy) z powrotem tą samą kwotę przelać

    Tak. Można też mieć 10k depozytów i wtedy nie trzeba nic przelewać ;)

    --
    xbartx