  • 1. Data: 2010-11-02 10:16:53
    Temat: [Polbank] zwis?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Connection reset by peer - też tak macie?
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 2. Data: 2010-11-02 10:26:38
    Temat: Re: [Polbank] zwis?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

    > Connection reset by peer - też tak macie? KJ

    U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzają he he.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-11-02 10:36:23
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

    > U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzają he he.

    już działa.
    gotówkowy zmienił nazwę na mistrzowski, oszczędzający (wycofany z
    oferty) - wciąż ma się dobrze. aż się dziwie, myślałem, że mi go zamkną
    automatycznie :D (po półbanku można się spodziewać wszystkiego).
    BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten sposób?

    PG

  • 4. Data: 2010-11-02 10:41:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gralak <g...@g...pl> writes:

> [...]
    > wszystkiego).
    > BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten sposób?

    U mnie był komunikat w serwisie transakcyjnym.

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 5. Data: 2010-11-02 10:42:23
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > automatycznie :D (po półbanku można się spodziewać wszystkiego).
    > BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten

    Nie odnaleziono certyfikatu oraz nie posiadasz zarejestrowanej usługi
    haseł jednorazowych. Aby potwierdzic transakcję wygeneruj certyfikat lub
    zarejestruj usługę haseł jednorazowych.

    NO K... MAĆ.
    DEBILE.
    oczywiscie przed weekendem przelewy robilem potwierdzajac SMSem bez problemu

  • 6. Data: 2010-11-02 10:47:00
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > U mnie był komunikat w serwisie transakcyjnym.

    dzisiaj...

  • 7. Data: 2010-11-02 10:51:03
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten
    > sposób?

    I tak dobrze, bo ja jeszcze nic nie wiem ;-) i ciekaw jestem, czy uda mi się
    dowiedzieć (ostatnie co robiłem to zmiana hasła - tylko czy to nie było
    jeszcze w lipcu).
    P.G.

  • 8. Data: 2010-11-02 11:02:59
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

    > U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzają he he.

    ATSD... jak bardzo upośledzonym marketoidem trzeba być, aby sobie nazwać
    konto "Mistrzowskie"? :)

    PG

  • 9. Data: 2010-11-02 11:05:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gralak <g...@g...pl> writes:

    > dzisiaj...
    Bez przesady. Jeśli dobrze rozumiem, to te zmiany wchodzą od lutego. NIe
    tak źle.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 10. Data: 2010-11-03 08:22:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ja dzisiaj od rana smsa nie mogę dostać. Na bodajże 4 próby tylko jedna
    udana. Nie wiem czy to wina Mistrzowskiego konta czy może jednak mojego
    telekoma. Też tak macie?

    --
    xbartx