  • 1. Data: 2010-03-06 14:35:06
    Temat: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    5 tygodni temu skladalem w Polcardzie reklamacie w sprawie problemow z
    platnosciami w sklepach Lidl (te ich dziwne ograniczenia platnosci
    kartowych typu "powyzej 20 pln").

    Dostalem na ta reklamacje odpowiedz:
    "LiDL Polska Sklepy Spozywcze jako pierwszy w kraju rozpoczął przed
    laty akceptację kart płatniczych w swoim sektorze.
    Był to przełom na rynku kart płatniczych.

    LiDL podjął decyzję o takim ograniczeniu z jakim spotkał się Pan w
    Szczecinie.
    Jest to decyzja kontrahenta, od której staramy się odwołać.
    Bardzo przepraszamy za tę niedogodność. "

    Czyli co, wyglada na to ze Polcard NIE zawarl w umowach z Lidlem
    informacji ze sklep ma obowiazek akceptowac kazda platnosc karta, czy
    moze Lidl jest za duzy - i boja sie mu podskoczyc?

    Jak myslicie, warto jeszcze skladac reklamacje w banku (wystawcy
    karty)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-03-06 14:41:17
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 06 mar 2010 o 15:35 GMT, Rafal M napisał(a):

> [...]
    > moze Lidl jest za duzy - i boja sie mu podskoczyc?
    >

    > Jak myslicie, warto jeszcze skladac reklamacje w banku (wystawcy

    Ja tez juz z 5 tygodni temu wyslalem taki "donos" do polcardu, kilka razy
    sie upominalem jak sie toczy sprawa i dostawalem odpowiedz: "jak sie
    wyjasni damy Panu znac", no i czekam i czekam i nie dostalem jeszcze
    odpowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 3. Data: 2010-03-06 15:09:44
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Rafal M wrote:

    > Jak myslicie, warto jeszcze skladac reklamacje w banku (wystawcy
    > karty)?

    nie, jezeli zaklozyc ze w ogole jest sens skladac takie reklamacje
    to chyba tylko w sklepie

  • 4. Data: 2010-03-06 16:41:16
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.hp4qcd.2uk.brzezi@brzezi.chello.pl

> [...]
    > sie upominalem jak sie toczy sprawa i dostawalem odpowiedz: "jak sie
    > wyjasni damy Panu znac", no i czekam i czekam i nie dostalem jeszcze

    czyli tradycyjne pierd... o Chopinie.
    Ta sama śpiewka w kilku wersja, jaką polcard/firstdata serwuje mi od pewnego
    czasu.

  • 5. Data: 2010-03-06 17:00:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 06:35:06 -0800, Rafal M napisał(a):

    > Hej
    >
    > 5 tygodni temu skladalem w Polcardzie reklamacie w sprawie problemow z
    > platnosciami w sklepach Lidl (te ich dziwne ograniczenia platnosci
    > kartowych typu "powyzej 20 pln").

    Fakt, że jestem tam raz na ruski rok przez przypadek, ale jak ostatnio
    było to było chyba 10 pln, chociaż głowy nie dam.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-03-06 18:23:06
    Od: PP <n...@n...pl>

    zrezygnowac z robienia zakupow w lidlu! ja tak zrobilem, jak kiedys lidl
    w moim miescie mial super akcje i prosil wszystkich podchodzacych do
    kasy o pokazanie zawartosci prywatnej torby! ok rozumiem, ze w polsce
    jest zlodziejstwo, ale po pierwsze klineow mozna pilnowac dyskretniej,
    po drugiej obsluga wiedziala, ze to glupota i totalnie im nie zalezalo,
    wiec zerkali do toreb w taki sposob, ze nawet dwulitrowej ukradzionej
    butelki mleka i tak by nie zobaczyli, totalnie na odczepne

    wiecej w lidlu zakupow nie zrobilem...

  • 7. Data: 2010-03-06 18:42:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Rafal M wrote:
    > Hej
    >
    > 5 tygodni temu skladalem w Polcardzie reklamacie w sprawie problemow z
    > platnosciami w sklepach Lidl (te ich dziwne ograniczenia platnosci
    > kartowych typu "powyzej 20 pln").

    robisz to dla sportu? Nie to nie, obowiazujaca jest polska waluta a karty mimo
    ze wygodne to jednak nie zapominajmy ze oplaty ponosza sprzedawcy - glownie.
    Warto przy sobie miec gotowke.

  • 8. Data: 2010-03-06 19:44:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Papkin" news:4b92a226$1@news.home.net.pl

> [...]
    mimo
    > ze wygodne to jednak nie zapominajmy ze oplaty ponosza sprzedawcy -

    zgoda, tylko w przypadku limitów kwotowych przy płatności kartą ja
    dostrzegam pewien brak logiki - jeżeli coś mi się nie opłaca to się w to nie
    bawię.
    Wprowadzenie limitu dla plastiku mogę porównać do odpalania samochodu tylko
    i wyłącznie w przypadku kiedy dystans jaki mam pokonać przekroczy 50 km bo w
    przeciwnym wypadku silnik nie zdąży nabrać znamionowej temperatury, spalę
    więcej paliwa na 100 km itp.

    nie opłaca się to rezygnuję - z terminu, z samochodu itp. a nie udaję super
    biznesmena bo sobie w sklepiku umieszczę terminal + wybyczoną tabliczkę, że
    przyjmują plastik od 10 czy 20 PLN - ot co taki kozak, przedsiębiorca
    jestem.

  • 9. Data: 2010-03-06 19:57:37
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Valdi pisze:

> [...]
    > biznesmena bo sobie w sklepiku umieszczę terminal + wybyczoną tabliczkę, że
    > przyjmują plastik od 10 czy 20 PLN - ot co taki kozak, przedsiębiorca

    Ale przecież to proste - dopóki koszt obsługi transakcji kartowej dla
    sprzedawcy nie będzie liniowo zależny od kwoty - dopóty będą różnego
    rodzaju kombinacje i wykluczenia.

    Obecnie transakcja kartowa kosztuje sprzedawcę "X + procent od kwoty", a
    skoro tak, to nic dziwnego, że sprzedawca nie kwapi się, by przyjmować
    małe kwoty. Ba, przy "dostatecznie małych" kwotach transakcji sprzedawca
    teoretycznie musi nawet dopłacać do interesu...

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2010-03-06 19:59:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

> [...]
    > przeciwnym wypadku silnik nie zdąży nabrać znamionowej temperatury, spalę

    No i właśnie to znaczy taka tabliczka "poniżej 10 PLN mi się to nie
    opłaca"

    KJ

    PS. ale też ich nie lubię :)
    Keyboard error press F1 continue