-
1. Data: 2013-01-21 16:34:44
Temat: Polcard - święta krowa
Od: liliputek <l...@g...pl>
Witam
Dzisiaj próbowałem zakupić pewną wirtualną usługę w jednym w polskich
serwisów internetowych.
W serwisie można między innymi zapłacić kartą.
Niestety serwis ten korzysta z centrum autoryzacyjnego polcard.
Firma polcard zakłada poprawną blokadę na karcie (sprawdzone w banku -
alior sync) i jednocześnie wysyła do sprzedawcy informację o odmowie
autoryzacji z powodu dużego ryzyka oszustwa.
Czy jakiś bank to wreszcie wyprostuje.
Poniżej reklamacja jaką wysłałem przed chwilą do synca:
Witam
Niniejszym składam reklamację dotyczącą blokad na karcie nr
xxxxxxxxxxxxx jakie zostały założone w następstwie moich płatności za
zakupy na stronie xxxxx.xx poprzez centrum autoryzacyjne firmy polcard -
dwie transakcje w kwocie xxzł każda z dnia 21 stycznia 2013.
Pomimo poprawnego założenia blokad przez polcard (potwierdzone przez
konsultanta aliorsync w czasie rozmowy poprzez chat), firma polcard
wysłała do sklepu informację o odmowie autoryzacji.
Jednocześnie w rozmowie z konsultantem otrzymałem dwie kluczowe dla mnie
informacje:
1. jeśli centrum autoryzacyjne nie wystąpi z żądaniem ściągnięcia
zablokowanej kwoty to autoryzacja zostanie automatycznie zdjęta po 7 dniach
2. z uwagi że blokada po autoryzacji w polcardzie jest prawidłowa to
polcard w każdej chwili może zażądać ściągnięcia zablokowanej kwoty.
Z uwagi na specyfikę zakupów w internecie. Często kupuje się produkty
wirtualne, które są potrzebne "tu i teraz" nie do przyjęcia jest
czekanie 7 dni co się stanie. Jako klient wymagam jednoznacznych
odpowiedzi co się dzieje z moimi pieniędzmi. Niedopuszczalne jest dla
mnie oczekiwanie 7 dni czy zakup dojdzie do skutku czy też nie.
Z uwagi, że produkt jest mi potrzebny zaraz po zapłaceniu nie do
przyjęcia jest dla mnie oczekiwanie 7 dni i dopiero po 7 dniach
składanie kolejnego zamówienia.
Tak więc oczekuję że blokady, które zostały założone przez polcard nie
zostaną ściągnięte ponieważ po napisaniu tej reklamacji zamierzam
wykonać płatność w inny sposób niż płatność kartą aliorsync poprzez polcard.
Pozdrawiam
liliputek
-
2. Data: 2013-01-21 18:32:18
Temat: Re: Polcard - święta krowa
Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
On 21/01/2013 15:34, liliputek wrote:
>
> Tak więc oczekuję że blokady, które zostały założone przez polcard nie
> zostaną ściągnięte ponieważ po napisaniu tej reklamacji zamierzam
> wykonać płatność w inny sposób niż płatność kartą aliorsync poprzez
> polcard.
Jesli napisales jak wyzej to Twoja prosba zostanie spelniona ;)
Oczekujesz, ze blokady NIE ZOSTANA sciagniete.
Tak wiec zgodnie z prosba poczekasz 7 dni.
Popraw to bo racje masz.