  • 1. Data: 2003-04-18 16:33:51
    Temat: Polecenie Zapłaty w Erze i Inteligo.
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Witam

    W lutym uaktywnilem placenie rachunkow na rzecz Ery poprzez PZ
    realizowany z konta Inteligo. Jednakze pierwszy rachunek (marzec), ktorego
    termin platnosci uplynal 14 III nie zostal zaplacony. Zadzownilem do Ery i
    Inteligo, gdzie poinformowano mnie, ze wszytko OK, takze na grupie
    poinformowano mnie, ze pieniadze nie sciagaja od razu, tylko trzeba troche
    poczekac, (ktos nawet powiedzial, ze czeka juz 3 miesiace na obciazenie
    uzanlem to wiec za normalne). Drugi rachunek (kwiecien) takze nie zostal
    zaplacony w terminie (11 IV). Takze zaleglosci wyniosly juz 2 rachunki. A tu
    dzisiaj przychodzi do mnie z Ery "Wezwanie do Zapłaty". Pisza ze zalagam na
    kwote 118,66, i ze jezeli nie zaplace w terminie 5 dni (nie pisza od kiedy
    liczy sie te 5 dni) to wylaczam mi mozliwosc inicjowania polaczen. Doliczyli
    sobie jeszcze 3 pln -VAT za wyslanie tego wezwanie. Zezlony dzwonie najpierw
    do Ery, gdzie mowia mi , ze wielokrotnie probowali obciazyc konto, tylko ,
    ze bank dawal za kazdym razem odmowna odpowiedz. Dzwonie w takim razie do
    Inteligo, w ktorym z kolei powiedziano mi , ze nie bylo zadnej proby
    obciazenia konta. Zlozylem wiec oficjalna reklamacja, na odpowiedz ktorej
    mam czekac do 5 dni. Dodam jeszcze, ze na koncie caly czas byly srodki na
    pokrycie tych dwoch rachunkow. Nie zostaje mi chyba nic innego jak zaplacic
    te 2 rachunki, a pozniej dochodzic swego od Ery, albo Inteligo. Co byscie
    zrobili na moim miejscu??

    Pozdr. Michal Witkowski

  • 2. Data: 2003-04-18 17:25:49
    Temat: Re: Polecenie Zapłaty w Erze i Inteligo.
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Michał Witkowski" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
    zaplacic
    > te 2 rachunki, a pozniej dochodzic swego od Ery, albo Inteligo. Co byscie

    Zapłacił rachunki przelewem. Po czym napisał do Ery i do Inteligo.

  • 3. Data: 2003-04-18 19:21:20
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Mam dokladnie taki sam roblem.
    Wielokrotne reklamacje w Erze - odpowiedź ta sama - jest OK
    i nie obciążają.

  • 4. Data: 2003-04-18 19:45:34
    Temat: Odp: Polecenie Zapłaty w Erze i Inteligo.
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Mialem coś podobnego na linii Plus - ING.

    Okazało sie po dłuższych akcjach ze strony Plusa i moich dociekaniach ,
    że pani z ING nie wprowadziła zlecenia z Plusa bo jak mi z rozbrajającą
    szczerością wyjaśniła " już pan ma polecenie zapłaty na telefon komórkowy -
    myślałam , że to pomyłka "( w tym samym czasie aktywowałem również PZ z Idei
    i to działało od początku OK ).
    Przez myśl jej nie przeszło , że można mieć dwa telefony i na każdy PZ.

    Ostatecznie zaległości zapłaciłem przelewem , osobiście dopilnowałem
    wprowadzenia PZ z Plusa do systemu banku ING i już po trzech miesiacach
    wszystko zaczęło działać jak należy - czego i Tobie życzę.

    pozdr;

    eha

  • 5. Data: 2003-04-19 06:03:13
    Od: "Premier" <w...@p...fm>

    Oj strasznie bym się wkurwił i zrezygnowal , nie z Ery ale z inteligo ma się
    rozumieć.
    Użytkownik Michał Witkowski <m...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7p9d3$1g6$...@n...onet.pl...