  • 1. Data: 2003-06-26 12:31:32
    Temat: Polecenie zapłaty - MBANK - Obcy pasażer
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Informuję, że mbank nie realizuje polecenia zapłaty z TPSA, jeśli telefon
    jest zarejestrowany na inną osobę niż właściciel konta.

    TPSA przyjęła, bank poinformował mnie po prawie 2 mieś, w długim i mętnym
    piśmie, że zarejestrował polecenie (prawda widzę jako aktywne w internecie),
    dziękuje i BĘDZIE POBIERAŁ PROWIZJĘ, natomiat nie bedzie wykonywał bo
    istnieje niezgodność z danymi dłużnika. Informuje, że jeśli się nie podoba,
    to mogę odwołac polecenie.

    Głupawa mlinka sugerowała mi przerejestrowanie telefonu (bardzo dziękuje za
    porady życiowe) i niepotrafiła powiedzieć dlaczego tak jest. POwiedziała że
    nie można, zapytałem dlaczego, powiedziała że regulamin, zapytałem który
    punkt, powiedziała chwileczkę. Rozłączyłem się po 15 min.

    Poddałem sie i wycofałem w TPSA.

    pozdr

    Malwiak

  • 2. Data: 2003-06-28 16:49:57
    Temat: Re: Polecenie zapłaty - MBANK - Obcy pasażer
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "malwiak" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Informuję, że mbank nie realizuje polecenia zapłaty z TPSA, jeśli telefon
    > jest zarejestrowany na inną osobę niż właściciel konta.

    Problem nie jest w banku, a w TPSA, ktora nie potrafi (?) obciazyc innej
    osoby niz posiadacz telefonu.

    Jasne jest, ze jesli TPSA chce obciazyc rachunek osoby XX, a rachunek
    nalezy do YY, to nic z tego nie bedzie (a przynajmniej nie powinno byc).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2003-06-28 19:34:41
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > Problem nie jest w banku, a w TPSA, ktora nie potrafi (?) obciazyc innej
    > osoby niz posiadacz telefonu.

    Bardzo ciekawe..... To dlaczego tpsa przyjmuje, bank rejestruje, pobiera
    prowizję i nie wykonuje?

    > Jasne jest, ze jesli TPSA chce obciazyc rachunek osoby XX, a rachunek
    > nalezy do YY, to nic z tego nie bedzie (a przynajmniej nie powinno byc).

    To prawda, że jest tam tylko jedno pole do wypełnienia. NIE ma PŁATNIKA.
    Tpsa przyjęła MOJE dane w miejscu dłużnika (telefon jest zarejesrtowany na
    kogoś innego). Czyli rachunek bankowy należy do XX i oswiadczył on, że
    będzie płacił za fry z telefonu ABCDEFGH.

    Malwiak

  • 4. Data: 2003-06-29 21:35:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "malwiak" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Bardzo ciekawe..... To dlaczego tpsa przyjmuje, bank rejestruje, pobiera
    > prowizję i nie wykonuje?

    Rejestruje, bo formularz jest poprawny, np. prawidlowo podpisany.
    Nie wykonuje, bo obciazenie jest bledne, dotyczy innej osoby.

> [...]
    > kogoś innego). Czyli rachunek bankowy należy do XX i oswiadczył on, że
    > będzie płacił za fry z telefonu ABCDEFGH.

    A TPSA uparcie obciaza osobe, na ktora zarejestrowany jest telefon.
    To mniej-wiecej tak, jakby przyjmowali przelew tylko od wlasciciela
    telefonu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator