  • 1. Data: 2002-07-24 15:07:53
    Temat: Polecenie zapłaty w VWBank
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jak ustanowić polecenie zapłaty w VW Bank?

    Chciałem skorzystać z propozycji w VW Bank, jakim jest oferta direct debit,
    czyli ściąganie z mojego RORu w innym banku pieniędzy na Plus Konto w VW Bank.
    Wypełniłem odpowiedni druczek, wpisałem w pole bank dłużnika konto Inteligo w
    Bankgesellschaft Berlin, odesłałem do VW Bank. Oni od razu przekazali ten
    druczek do Inteligo. I nic z tego nie wyszło ...
    Okazuje się, że Inteligo musi potwierdzić do VW Bank, że ustanowiło PZ.
    Inteligo, na moją prośbę, aby odpowiedziało, zasłania się tajemnicą bankową i
    ustawą o ochronie danych osobowych. Twierdzi, że wykona wszelkie PZ jak
    przyjdą. Próbuję je wykonać w VW Bank, a tam twierdzą, że nie mogą, bo nie mają
    potwierdzenia z Inteligo itd. etc.

    Czyli wyszły z tego na razie wielkie nici ...

    Czy ktoś wie jaka jest procedura ustanawiania polecenia zapłaty? Czy bank
    dłużnika powinnien potwierdzać zarejestrowanie PZ w banku wierzyciela? Czy ktoś
    korzysta z PZ w VW Bank?

  • 2. Data: 2002-07-24 15:36:56
    Temat: Re: Polecenie zapłaty w VWBank
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    Inteligo musi potwierdzić, że PZ zostało przyjęte realizacji i wprowadzone
    do zbioru dłużników. Bez takiego potwierdzenia nie może nastąpić realizacja
    PZ.

  • 3. Data: 2002-07-24 17:32:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "azghar

    > Inteligo musi potwierdzić, że PZ zostało przyjęte realizacji i wprowadzone
    > do zbioru dłużników. Bez takiego potwierdzenia nie może nastąpić realizacja
    > PZ.

    to moze ktos potwierdzi ze dziala mu PZ w Inteligo - czyli ze Inteligo placi

    Tu jest dodatkowo sytuacja o tyle nietypowa, ze Inteligo ma placic nie np do
    TPSA tylko na twoje konto w innym banku - po raz pierwszy slysze zeby ktorys
    bank w ten sposob pobieral sobie pieniadze z innego banku. Jesli to wyjdzie to
    nalezy dopisac VW Bank do listy Mariusza na http://www.ebanki.pl/zasoby/pz.html
    jako 12. wierzyciela ktory to stosuje
    *** blad ***