  • 1. Data: 2010-08-06 10:36:55
    Temat: Police - odwrócony RGR
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Zasieg potencjalny to okolice 6,5
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/u10/pce060
    810.png

    Azoty Tarnow tez przyzwoicie, w ogole chemiczne papiery niezle wygladaja.

    DJ

  • 2. Data: 2010-08-06 17:55:52
    Temat: Re: Police - odwrócony RGR
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    810.png

    > Azoty Tarnow tez przyzwoicie, w ogole chemiczne papiery niezle wygladaja.

    Sorry,ale Police jeszcze nie przełamały trendu spadkowego śr.term.Nastąpi to
    dopiero po poprawieniu dzisiejszego maksa.
    Nie można rozpatrywać formacji orgr przed pokonaniem trendu
    spadkowego.Należy zaczekać na wybicie,porót i dopiero wtedy może coś z tego
    będzie.

  • 3. Data: 2010-08-06 19:28:57
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On Aug 6, 7:55 pm, "argon1953" <a...@o...pl> wrote:

    > Nie można rozpatrywać formacji orgr przed pokonaniem trendu
    > spadkowego.Należy zaczekać na wybicie,porót i dopiero wtedy może coś z tego
    > będzie.

    Nie można... należy... hm.
    To, że dołożyłeś sobie filtr do definicji wybicia z RGRa nie powoduje
    zmiany tej definicji - nawet jeśli poprawia skuteczność (nie przeczę,
    że tak może być).

  • 4. Data: 2010-08-07 10:07:04
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "dziegiec" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    To, że dołożyłeś sobie filtr do definicji wybicia z RGRa nie powoduje
    zmiany tej definicji - nawet jeśli poprawia skuteczność (nie przeczę,
    Oczywiście racja.Mało precyzyjnie się wyraziłem.Chodzi mi o to ,że wybicie
    jest tuż pod linią trendu i w takiej sytuacji warto poczekać.Jasne ,że orgr
    zazwyczaj powstaje przed pokonaniem trendu spadkowego ale ta sytuacja jest
    troche inna i ryzykowna ,i może jednak warto poczekać.
    PS
    sam kupiłem na prawym ramieniu ale ja jestem duzym ryzykantem

  • 5. Data: 2010-08-07 20:55:47
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    Też wziąłem na cofce do szyi, chociaż mikroskopijną pozycję, no i stop
    ledwo pięcioprocentowy.
    Zobaczymy ;)

  • 6. Data: 2010-08-08 12:56:29
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Czyli jeśli dobrze zrozumiałem, najpierw dostałem krytykę za to, że piszę o
    oRGR przed złamaniem trendu, po czym autor tej krytyki pisze, że sam się
    zapakował w papier jeszcze zanim było wybicie z formacji?
    Ciekawa logiczna łamigłówka :)

    DJ

  • 7. Data: 2010-08-09 08:34:24
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Piątkowy maks poprawiony, up, up and away!

  • 8. Data: 2010-08-09 17:03:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    coś podobnego na HDX, 3m, ale płynnośc mała.
    ciekawie wygląda wykresik KCH.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2010-08-10 07:55:20
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Faktycznie płynność na hdx bardzo kiepska.

    Dziś azoty wystartowały.